Jaja , ting gikk litt over all forventning sist helg...
Subwooferen overlevde 30.000 watt med glans, noe vi brukte for å gjøre 165.1 db...
På 165.5 brukte vi mere effekt , men mulimeteret vårt sa takk for seg på den burpen så vi vet ikke eksagt hvor mye...
Tipper på at det gikk med mellom 32 og 35.000 watt
Nå starter snart jaget om å finne 0.5 db til , så vi kan knekke 166 dB.... Om det går og er mulig vites ikke , men dæven jeg skal gjøre et hederlig forsøk...
Har gjort om på noen småting i kjærra og montert enda litt mere dempematter ( 8 pakker med 4stk 40x50x 3 mm matter bare)
Så da måtte det testes litt i dag.......
Etter noen burp og noen relativt greie scorer så kom det en merkelig lyd fra kjærra.....Å da skjedde dette :
Har hatt en liten resturering av den ene Z`n....Denne var svart å dritkjedelig å se på tidligere.......
Fargen er eksakt den samme som på bilen , altså knall oransje...
Tenkte jeg måtte dele dette bildet jeg tok av en italiensk politibil i våres. Det er altså ikke bare dere her i verden som nyter dette mekaniske mesterverket av en luksuriøs kjøremaskin. Skjønner godt at dere valgte å bygge i en slik juvel av en bil, maken til praktisk men samtidig stilsikkert og og elegant kjøretøy finnes vel ikke?
Comment