Announcement
Collapse
No announcement yet.
Team Re - Loud John And Kim
Collapse
X
-
Er det noen som kjenner noen i ei dekksjappe eller er det noen innpå her som forhandler felg å dekk ?
Skulle hatt noen litt mere ålreite felger på Panda`n , å mot "super sponspris" så er det god plass til reklame for den gjeldende butikken på kjærra...TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
-
Originally posted by bass-freek View PostTenkte jeg måtte dele dette bildet jeg tok av en italiensk politibil i våres. Det er altså ikke bare dere her i verden som nyter dette mekaniske mesterverket av en luksuriøs kjøremaskin. Skjønner godt at dere valgte å bygge i en slik juvel av en bil, maken til praktisk men samtidig stilsikkert og og elegant kjøretøy finnes vel ikke?
Comment
-
gratulerer, ikke lenge til vi får se 166?????
http://h-a.no/Nyheter/Nyheter/tabid/...x#.UbSUDT7TDXS
ps det smalt bra, turt å røre det enda?Last edited by simso; 09-06-2013, 16:50.VW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
Grattis. Det var moroMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by simso View Postgratulerer, ikke lenge til vi får se 166?????
http://h-a.no/Nyheter/Nyheter/tabid/...x#.UbSUDT7TDXS
ps det smalt bra, turt å røre det enda?
Takk :-)
166 var så nært så nært.......Hadde ikke 3 av cellene bokstavelig talt tatt hælja , så hadde muligheten vært der...... Planen var å skru opp 1 klikk til i finalen , selv om vi da mest sannsynelig hadde blåst subwooferen til himmels under forsøket.. Men det ble ikke gjort da vi manglet halve batteripakka som satt i motor rommet... ( klipte rett å slett av kablene mellom batteriene forran og bak , for å forhindre mere skade )
Ja det smalt godt !
Demonterte de deffekte cellene før jeg dro fra Dynabel...TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
Comment