Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audison/Hertz Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Har de mille bassene så stor magnet som det ser ut som? Det ser jo ut som en skikkelig brutal subb
    Pent bygg
    Prosjekt SQ Audi A3

    Comment


    • #17
      sto og så på 10" på hamar på fredag.. den ser litt vesle voksen ut chassiet gå liksom rett ut.. ikke skrådd slik spm 12"

      Edit: etter det jeg kan se er det samme magnet på 10, 12 og 15" det forklarer vel litt.. 10" veier 12.3 kg..


      Pent bygg btw
      Last edited by LLH; 18-03-2007, 03:02.
      sound.vision.soul

      Type R

      Comment


      • #18
        Dette ser meget lovende ut...

        Flere bilder?
        Pioneer PRS

        Comment


        • #19
          Originally posted by IvanGj View Post
          Takk bøijnis ja det var både lærerikt og artig å bruke glassfiber gleder meg til å bynne på dørene
          Tror nok det blir bra
          Focal
          Mosconi
          Pioneer

          Comment


          • #20
            Originally posted by Chasin View Post
            Dette ser meget lovende ut...

            Flere bilder?
            takk holder på med dørene nå så det blir vell nye bilder snart håper jeg

            Comment


            • #21
              hehe. e jo akkurat sånn eg holder på å bygge mitt. hehe.. bare litt mer vinkling.e men ellers likt. og andre komponenter.. men det var jo rimelig fett.

              Comment


              • #22
                Originally posted by mx_power View Post
                hehe. e jo akkurat sånn eg holder på å bygge mitt. hehe.. bare litt mer vinkling.e men ellers likt. og andre komponenter.. men det var jo rimelig fett.
                Hehe håper at du kommer med bilder av ditt deksel snart blir sikkert konge Stå på

                Comment


                • #23
                  Har begynt på dørene



                  Comment


                  • #24
                    aiai...se her ja
                    Focal
                    Mosconi
                    Pioneer

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Bøijnis View Post
                      aiai...se her ja
                      Ja har jo gjort grunnarbeidet noa så får jeg bruke noen dager på tilpassing og spakkel arbeid slik at det blir brahehe

                      Comment


                      • #26
                        Interiøret blir svart og det kåmmer til å bli noen detaljer med grått alcantara

                        Comment


                        • #27
                          Dette ser utrolig bra ut og tviler ikke et sekund på at dette kan spille utrolig bra! Stå på videre
                          Prosjekt SQ Audi A3

                          Comment


                          • #28
                            Her skal du se de flinke guttane er igang Detta blir jo hur bra som helst!!
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                            Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by hc_tk View Post
                              Dette ser utrolig bra ut og tviler ikke et sekund på at dette kan spille utrolig bra! Stå på videre
                              Takker Joa håper dette blir knall lyd. men det blir det garantert

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by InstallBay View Post
                                Her skal du se de flinke guttane er igang Detta blir jo hur bra som helst!!
                                Hehe..takk gleder meg til dørene blir sendt til RiZla for trekking Det blir bra å få legge ut bilder av slutt resultate og ferdig ned vasket men har vell noen timer igjen hehe..

                                Comment

                                Working...
                                X