Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raggarvogna

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Raggarvogna

Ny bil - Nye muligheter

Kjøpt meg 79 mod Volvo 245. Skal sikkert putte noe lyd i denne etterhvert så lager en prosjekttråd.
    Har ikke noe spesielt på lista enda, men blir hvertfall LIB 53mm2 kabler og Stinger SPV44 i første omgang.

Hva skjedde med Jeepen?
    never enough!

Comment

Originally posted by bass-freek View Post
      Hva skjedde med Jeepen?
      Den blei solgt... Var lei av å kjøre så dau bil også var det litt mye rust på den. Men var så dum å solgte med equalizern og Show SPL

Comment

Jaja, dte har jo sine fordeler å kunne starte med blanke ark tenker jeg. Det er vel brukbart med plass i den doningen du har nå også!
        never enough!

Comment

Aha du som kjøpte denna ja, så det på VCCN
          Stå på og bygg greit i denne da!
          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Japp, det er meg

Jeg har handlet meg ca 12meter LIB 53mm2 kabel. Skal legge opp to lengder + the big three i motor rom.
            Har også fått tak i to LIB sikkringsholdere. Har også bestillt batteripoler, strøm fordelingsblokk, sikkringer og jordingsterminal fra LIB.

Ellers har jeg satt på sportsluftfilter, xenon look lyspærer, kompressorhorn og pyntet litt i dasjbord. Blir det oppholds imorgen starter jeg på å trekke kabler, lage plass til headunit og div småting.
            Har også funnet litt rust her og der som skal fikses etterhvert.

Kommer med litt teknisk oppdateringer også om det er greit? men skal ha stereo i hovedfokus!
            Litt rust ved reservehjulsbrønn bak, kappet ut og klart for ny plate. Når dette er gjort skal jeg ha Stingerbatteriet der.

Comment

følger med
              VOLVO- for life
              Digital Design, Dynabel, /////Alpine

Comment

Må ta igjen mere kabling til uka
                Kicker - B² audio - Stinger - STP vibroplast - LIB - Hertz - Volvo 240 GLE

Comment

Da kom det pakke fra LIB idag, også er the big three oppgradert i motorrom. Om jeg får fikset ene reservehjulsbrønnen imorgen blir det å trekke hvertfal en kabel bak og montere Stinger batteriet
                  Bilder kommer...

Comment

Litt kabling fra batteri framme.
                    Jording til karosseri/ramme
                    Jording til motorblokk
                    Pluss til dynamo
                    Pluss til starter

Men må finne på noe lurt når jeg skal ha kabler bak, noen forslag? kabelsko, strømskinne, fordelingsblokk..?

Også har jeg fått på vinterdekk med litt finere felger

Comment

Penta 100+ felger er pent ja!
                      Åssen motor er det i denne saken egentlig?
                      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤

Comment

Originally posted by Akilles View Post
                        Penta 100+ felger er pent ja!
                        Åssen motor er det i denne saken egentlig?
                        Kler en gammel Volvo godt! Noen sier det er B19 og andre B21... jeg vet bare det er en tørst eldre Volvo forgassermotor men tror det er B21A, for går ganske godt. Men har B21ET turbo motor som kanskje skal inn etterhvert

Comment

ta bilde av regreimdekslet så kan jeg si hva, men er en av delene.
                          Om det er B19a kan du greitt bare turbokonvertere denne om den motoren er i god stand

Comment

Dette er det jeg har av bilder, si ifra om noe mangler

Comment

Hvorfor så heftig kabel til startern?
                              Er det ikke 2x10mm2 hull i den batteripolen? Hva med 2x10mm2 til starter?

Slik gjorde jeg i en vennines bil med startern. Brukte LIB's 25mm2 og skrudde den fast før batteripolen kom på.
                              Runar E. Olsen ~ Moderator
                              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Working...
                              X