det var ikke så dumt, takker! Da gjør jeg nok noe sånt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Raggarvogna
Collapse
X
-
lurer litt på om det faktisk er en B19A det der.
Sjekk på selve blokka hva som står der.
Er det en B19a er den godt egnet for turbo konvertering grunnet sin lave kompresjon (8.5:1)
kontra B21A med 9.3:1.
Dette forutsetter da selfølgelig om at den motoren er bra og frisk da.
Er 21et'n bedre tar du den, husk på og få dette godkjent ombygd så slipper du tullet når satans trangsyn står i veiskuldra og vinker deg inn¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
Comment
-
Har lagt en lengde LIB 53mm2 kabel fra batteri og bak nå, så blir det oppholds idag setter jeg på ei sikkring og får langt opp signalkabel og styrestrøm. Skal også ha ei lita strømskinne på + framme og legge opp ny strømkabel til headunit.
Ellers har jeg tatt ut dørkmatte og vært på rust jakt. Så værre ut enn det var, men er litt små plukk da. Skal pusse ned gulvet inni, lappe ett lite hull også male allt opp igjen i sort. (er hvitt og brunt) Så skal jeg bytte kanalen på passasjerside og må ordne litt i taket bak. Også skal det monteres turteller, strobelys + div.. bilder kommer
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostHvorfor så heftig kabel til startern?
Er det ikke 2x10mm2 hull i den batteripolen? Hva med 2x10mm2 til starter?
Slik gjorde jeg i en vennines bil med startern. Brukte LIB's 25mm2 og skrudde den fast før batteripolen kom på.
Comment
-
Da har jeg lagt opp nye strømkabler til headunit, nye høyttalerkabler ut til dørene og byttet til MA 5,25" mellomtoner sånn midlertidig. Har satt sikkring på hovedstøm til forsterker og lagt opp signalkabel og styrestrøm.
Ellers har jeg fikkset litt rust og Raggarvogna har fått litt Ratvogn preg...
Comment
-
and she is named Rustine..!
Jau, etter som detta Ratlook greiene har tatt litt av så skal bilen døpes til Rustine!
Ellers har jeg koblet opp Kicker forsterkeren og LIB subben (tilsalgs) og blei noe skuffet. Nå er kassen helt feil og ingen god cdspiller, men det spillte mye bedre i forige bilen.
Kommer litt bilder
Comment
Comment