Har hatt litt mye annet og drive med de siste dagene,så har ikke kommet så mye lengere.Sitter også og grubler litt over hvordan dette kommer til og bli med tanke på at det egentlig ikke blir stor nok kasse Men lover updates ganske snart
Det ser ganske kult ut ja.hehe
Forsterkerene blir liggende på langs på gulvet under setene og bakover.Er 20cm klaring mellom gulvet og bunnen av kassa,så litt av forsterkerene blir liggende under kassa.skal legge ut bilder av hvordan det skal bli en annen dag.
Ett villt gjett her er at han nok finner ut at kassa er for liten og tar ut to elementer etterhvert
Gjør nok ikke det.koblet det kjapt opp i går for og teste,og fy å det spilte.hadde vondt i ører og hode resten av kvelden.Også spilte det overaskende dypt.Blir nok heller til at jeg kjører på med mer effekt etterhvert
Har ikke lyd nå, bare kobla forsterkeren opp en kjapp tur i går.
Flexer ikke så ekstremt mye i denne bilen.kupeen i denne bilen er mye solidere og stivere enn i renaulten.pluss at det er dempa mye.Dette peaker høyere enn i renaulten også.ca 37 38 hz i renaulten peaket det på 29hz og da flexer det mer.
Gjør nok ikke det.koblet det kjapt opp i går for og teste,og fy å det spilte.hadde vondt i ører og hode resten av kvelden.Også spilte det overaskende dypt.Blir nok heller til at jeg kjører på med mer effekt etterhvert
Ok Bare så GZ anbefaler 180l pr elemet i opptimal kasse. Men må hvertfall høre på dette engang
Ole Petter Holelien Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell Judysbilstereo.noolepetter@judysbilstereo.no Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Ok Bare så GZ anbefaler 180l pr elemet i opptimal kasse. Men må hvertfall høre på dette engang
Såklart er det masse potensial i disse bassene som jeg ikke får utnyttet.Men er litt kult med 4 da.hehe Er kult når det er masse bass og elementene ikke har begynt og røre på seg engang.Dette bygget er ikke ment som noe db drag monster.er for og spille HØY musikk
Comment