Høres bra ut. Håper selv på bussy weekend med audio.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
The mazdarati green coconut machine......
Collapse
X
-
Comment
-
Ja da var kassa kommet i hus, litt prøving og knoting, men den må justeres litt for og få den helt inn, det jeg trodde var plastikk viste seg og være solid stå......ehhhhh....blekk....så den må justeres litt
Har også strippet bagasjerommet så det er klart for litt lydisolering på fredagen, var en ganske enkel jobb og strippe det, for det var ikke noe under filten
Fikk også noe i postkassa i dag, som var grønt og ca 6 meter langt, og nei det var ikke norgeshistorien største busemann, det var lystråden som skal lekes litt med rundt om i bilenRemi Lilleng
Comment
-
Originally posted by kimafro View Poster så morro når en tror ting er plastikk.hehe.syntes at jeg ser noen boss bak høyttalere skal du bruke di lysa i bagasjen eller skal du dra di langs listene i bilen?
mvh kim
Blir nok og bruke de langs listene, men har bestilt noen meter til, blir kansje brukt noe bakRemi Lilleng
Comment
-
Originally posted by magnar View Postkult prosjekt, håper du blir og bruke kokosnøttene i bilen
hvor kjøpte du lys slangen ?
Kokosnøttene blir brukt ja, driver og annpasser dem litt til dashen, er ikke sikkker på om jeg skal ha fot av kokosnøtt eller om jeg skal bruke noe annet,skal prøve en del diskanter/fulltoner for og se hva som passer best.
Lysslangene er kjøpt på ebay, var og kikka på tvboden på svinesund, men dem skulle ha gull og grønne skoger(DYRT), så fant det kjempebillig på ebayRemi Lilleng
Comment
-
Da har man vært i garrasjen igjen og jobba litt på bilen....
Nesten ferdig med og støydempe bilen, men hadde jeg vist hva jeg ga meg inn på så hadde jeg nok gitt faen, jeg er litt gjerrig av meg, og jeg hadde liggende noen dempematter jeg ikke hadede brukt, det skal sies at dem var fra forgie årtusen, så jeg har finni ut at det blir å snæ tett en viss plass før jeg prøver på det igjen!!!!!
Har også fått lagt kabler til dsp og rux bakover i bilen samt optisk kabel, har ikke no bilder fra selve draginga for dem hadde blitt så mørk av nordnorsk bannskap at dem ikke hadde vært brukanes....
Har også fått innstallert viltmetret fra stinger, ser at det må justeres litt vinkel på det så at man ser hele, men volt tallene er godt synlige fra fører og passasjerside, og nedefor fant jeg plass til ruxen....
Fikk også pakke i posten, og der lå det et xennon kit på 12000k som skal moteres senere i uka
Har også handla litt, er ikke sikkert om dette havner i bilen, men vi får sjå, det første er et par mellomtoner fra hertz, hl-70, skal prøves i kokosnøttene mine
Handla meg en solid 10 tommer fra b2 audio som svinger godt, usikker på type
Handla også meg et par fulltoner på 2 tommer som er under utprøving i kokosnøtta og det lyder kjempegodt, var litt uheldig med den ene fulltonene som ble ødelagt etter ett nært møte med en batteri drill
Dynamo er enda ikke montert siden han som har verkstedet ennå ikke har fått ut fingeren, men håper på denne uka
Kassa måtte en tur tilbake til mr johansen for en liten tillpassning, så får den i løpet av uka så man kan få montert ellementene og begynt på innspilling.Remi Lilleng
Comment
-
Tje, her har det skjedd lite i det siste pga ei fø)(&/(%#¤"/ sata)/(&&%/)#/"!""¤#&)?)=/(?//&¤&(# innfluensa drit..... men har planer og bli frisk tel uka!!!! da er forhåpetligvis kassa ferdig hos mr johansen der den er til en liten justering, dynamo SKAL inn, og skal leke litt i bagasjen med hvordan det skal se ut ettersom det ble litt forandring i forsterker oppsett, bestilt mere snax fra ebay som skal inn i vogna, sier bare at ebay er fali detRemi Lilleng
Comment
-
Tja en liten oppdatering siden sist, har fått gjort svært lite pga sjukdom og litt mangel på arbeidslyst, men det kommer seg.
Har tatt et bilde av ampen som skal inn istedet for hifonics ampene, har ikke fått fyrt den opp enda pga enda org dynamo, og den skal inn før jul har jeg bestemt meg for.
Kassa er enda hos mr johansen, men skulle bli klar i løpet av uka, driver nå og kontruerer litt hvordan jeg skal få festa batteribanken uten for mye sveising, de skal ligge i reservehjulsbrønnen, og ja har tenkt på patentbånd, men skal gjøre det ordentlig for en gangs skyld, så vist noen har noen glupe ideer så er det bare og komme med det????
Har også fått hull der liksom skipose hullet skulle være, men der var det stå....ehhhh....blekk, driver nå og lage ramme til og ha rundt, før det skal fylles med epoxy og pusses...
Har også fått meg et nytt leketøy som skal inn i bilen rundt sommertider, en re audio xxx 18 tommer, og det er et beist, helt syk syns jeg, er litt usikker på om det blir egenkonstruert kasse, eller om jeg prater med en kar lengere bort her, for lyd skal det i den, tok et bilde vedsiden av en b2 ti tommer, ble litt stusselig.
Fikk også sikringsholderen til ampen, kjøpte den av b2 audio i deres julekalender, og må jo skryte litt av servicen dems, ble sendt superfort, og for en kvalitet, nydelig......eneste jeg angrer på, det var at jeg skulle bestilt en til.......
Har enda ikke sett noe til han som skulle lage dør adapterne til frontsettet og heller får jeg ikke tak i han, så det blir vel og kjøpe fra andre plasser eller lage sjøl.....Remi Lilleng
Comment
-
Hva med og borre hull i reservehjulsbrønn, feste 2 eller flere gjengestenger mellom batteriene, og klemme batteriene fast med kraftig flatjern?Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
Comment