Announcement

Collapse
No announcement yet.

Judys Bilstereo - Prosjektbil

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Skjønner den. Greit og få ferdig familie bilen først. Er smart det

Mvh kim

Comment

• Fått gjort litt til. Søpt fast 4 kant rør til avstivning av tipp plata. Denne blir å skrudd fast i bilen. Forsterker ankommet og begynt på porten. Første gang jeg lager sånn port så tar litt tid men blir vel bra til slutt
      Attached Files
      Ole Petter Holelien
      Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
      Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
      Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

• Så veldig solid ut

Og pen forsterker..!

Comment

• Originally posted by re-load View Post
          Trodde det gikk på 4 kw målt effekt under burp...?
          Ikke oppgitt effekt fra produsent...

Mulig jeg tar feil , for jeg har ikke studert trunk reglene så veldig... :-)

Når/om det måles er det RMS under burp ja. Så kan fort være litt greit å holde litt oversikt over hvor man ligger watt messig så man ikke får et sjokk og DQ om/når man får beskjed om at man skal bli målt i lane.
          TEAM RE-LOUD
          http://www.teamreloud.com

Norwegian Champion 08

Comment

• Da har jeg begynt på kassa i golfen og Se om jeg kan få lagt ut noen bilder senere idag. Tar litt tid da dette blir tatt innimellom alt annet her så litt rykk og napp. Har visst bestilt nye forsterkere til subbene og. 4x Mosconi AS 300.2. Brokoblet i 1.5 ohm. Vet ikke om jeg har nevnt det men har bestilt noen forsterkere til. DD S2B til Vo 10" Og DD SS2A til diskantene. Kommer med neste bestilling til Dynabel
            S2B http://ddaudio.com/products/mobile-a...eries/s2b.aspx
            SS2A http://ddaudio.com/products/mobile-a...ries/ss2a.aspx
            Ole Petter Holelien

Comment

• Hvorfor så mye effekt på diskantene?
              It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
              Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

• Synes du det er for mye? Er en fin anledining til å teste ut forsterkeren
                Ole Petter Holelien

Comment

• Dette må jeg få smug kikket litt på en dag. Hehe. Blir godt med power iallefall. Go hard or go home, hehe mye snacks av komponenter

Mvh kim
                  Last edited by kimafro; 10-03-2013, 17:06.

Comment

• 375w i 4ohm er litt mye når diskanten er 75w / 150w peak ?
                    Altså, på en basser hadde jeg ikke tenkt noe på det, men er det så bra på en diskant da?
                    It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
                    Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

• Er jo bare justere så de ikke får for mye det En for stor forsterker er da aldri noe problem hvis man bruker huet
                      Ole Petter Holelien

Comment

• Originally posted by Larsi View Post
                        375w i 4ohm er litt mye når diskanten er 75w / 150w peak ?
                        Diskantene mine er rated 25W eller noe og de "får" 200W. Ikke tatt skade. De trekker ikke mer enn de trenger. Kommer ann på hvor høyt du skrur opp, og tviler på at du har lyst til å sitte i en bil med 200W på en diskant.

Altså, vrir du opp volumet for mye gir du jo diskantene mer effekt, og til slutt for mye. Men da tror jeg ørene dine bør ha sagt i fra lenge før. Spørs om det er showbil eller bare lytte inne i den da, show kan det vel være lett å blåse elementer med.
                        Last edited by Jørgen; 10-03-2013, 21:36.
                        Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

• Har vel skjedd litt her. Fikk etterhvert kassa i bilen å
                          Skal og få pusse porten litt bedre. Var på ett treff her i Skien Natt til 1 mai og dette spiller greit. selv med ca1400w på hvert element.
                          Attached Files
                          Ole Petter Holelien

Comment

• Ekke så spennende som skjer. Men dog ganske viktig.. Få festet kassa. Og begynte på veggen til forsterkerene.
                            Attached Files
                            Ole Petter Holelien

Comment

• Se der ja. Bruker du gjennom gående bolter i kassa?

mvh kim

Comment

• På de foran gjør jeg det ja. Ikke bak da de går i sidenveggene og evnt. gjennom porten...
                                Ole Petter Holelien

Comment

Working...
                                X