Announcement

Collapse
No announcement yet.

Judys Bilstereo - Prosjektbil

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tata ..
    Attached Files
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

• Jaggu. Se der ja ble det 2 stk 8"? Har du fått sveiset ferdig ramma til feste platen til forsterkerene?

mvh kim

Comment

• Nå ble jeg fornærma 2x 10" takk
        Ole Petter Holelien

Comment

• Var det jeg trodde, siden det så meget big ut. detta blir good. Da blir det vel litt midbass også. hehe. Skal ikke få presset inn en 6,5" vo til der da*host*

mvh kim

Comment

• Tror ikke det blir noen 6.5" nei tar nok plass dette
            Ole Petter Holelien

Comment

• Blir sikkert fett som juling. Men er det bare meg, eller har alle som bygger stort i Norge fått 10"-i-dørene-basillen?
              Hvor mye power får de? Omtrent hvor mye kabinettvolum?
              never enough!

Comment

• hehe. Tviler ikke på det. Har du kommet noe lenger med ramma? eller er du ferdig med det?

Comment

• de skal drives av DD S2B. Grunnen til 10" er fordi de kan deles lavere enn 6.5"/8". Ikke regnet på hvor stor døra i en golf IV er så vet ikke eksakt volum.
                  Ikke gjort noe mer med ramma enda Kim. Har demontert citroen og fått overhalt toppen. Så den skal på imorgen igjen.
                  Ole Petter Holelien

Comment

• skal jaggu si at du er effektiv mr en ting mindre å tenke på høhø

mvh kim

Comment

• Originally posted by Judys Bilstereo View Post
                      de skal drives av DD S2B. Grunnen til 10" er fordi de kan deles lavere enn 6.5"/8". Ikke regnet på hvor stor døra i en golf IV er så vet ikke eksakt volum.
                      Ikke gjort noe mer med ramma enda Kim. Har demontert citroen og fått overhalt toppen. Så den skal på imorgen igjen.
                      Altså rundt 650w rms pr element ... Helloooo midbass!
                      Hvor dypt har du planer om å la dem jobbe?

Selv har jeg sett litt på Ground Zero GZNW 6,5" 250W RMS Nuclear "powergnome"
                      http://www.iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=17207
                      - tar man i betraktning størrelsen kan vel to slike på hver side sparke godt i midbassen eller hva?

Lurer på en annen ting; sånn bortsett fra det rent praktiske og estetiske, hvor stor forbedring er det lydmessig på å støype opp dørtrekk kontra god montering i orginalhull? Det må da har positiv innvirkning på hvordan elementene spiller?
                      Last edited by bass-freek; 19-05-2013, 11:24.
                      never enough!

Comment

• Litt usikker på hvor lavt jeg skal dele de enda. Det ser jeg når jeg får i alt å begynner leke med prosessoren (mosconi 6-8)
                        De powergnom elementene er ganske rå de. Er vel om du klarer få det stivt nok i døra.
                        Orginalplassering kan funke men veldig ofte må det moddes litt da fabrikk montering ikke er av beste sort.
                        Store elementer var ikke noe jeg kom på nå dette ble bestemt i oktober ifjor btw
                        Ole Petter Holelien

Comment

• Fått gjort litt mer. Ramme til veggen bak og begynt på ramma til DD S2B
                          Attached Files
                          Ole Petter Holelien

Comment

• Ikke for å hijacke tråden (følger med i den), men har et spm.

Hver gang jeg ser noen bygge stor kasse i bil, har de port helt bakerst i bilen og elementene sitter i andre enden av kassa. Hvorfor monterer folk alltid elementene på motsatt side av port?
                            Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

• For min del er det fordig jeg har en 24mm gjengestang både på tvers ig langs midt i kassa så jeg har ikke så mye valg. 2x18" tar noe plass.. Setter jeg de nærmere porten får jeg ikke stivet av.
                              Ole Petter Holelien

Comment

• Syntes at jeg ser noe spor av mdf spon bake i bagasjen din jeg. høhhøø. Ser veldig bra ut. Syntes du har kommet ganske langt. skal bli morro og se når du har fått festet bak plata og fått på forstrkerene

mvh kim

Comment

Working...
                                X