tata ..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Judys Bilstereo - Prosjektbil
Collapse
X
-
Ole Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
-
Nå ble jeg fornærma 2x 10" takkOle Petter Holelien
Comment
-
Tror ikke det blir noen 6.5" nei tar nok plass detteOle Petter Holelien
Comment
-
de skal drives av DD S2B. Grunnen til 10" er fordi de kan deles lavere enn 6.5"/8". Ikke regnet på hvor stor døra i en golf IV er så vet ikke eksakt volum.
Ikke gjort noe mer med ramma enda Kim. Har demontert citroen og fått overhalt toppen. Så den skal på imorgen igjen.Ole Petter Holelien
Comment
-
Originally posted by Judys Bilstereo View Postde skal drives av DD S2B. Grunnen til 10" er fordi de kan deles lavere enn 6.5"/8". Ikke regnet på hvor stor døra i en golf IV er så vet ikke eksakt volum.
Ikke gjort noe mer med ramma enda Kim. Har demontert citroen og fått overhalt toppen. Så den skal på imorgen igjen.
Hvor dypt har du planer om å la dem jobbe?
Selv har jeg sett litt på Ground Zero GZNW 6,5" 250W RMS Nuclear "powergnome"
http://www.iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=17207
- tar man i betraktning størrelsen kan vel to slike på hver side sparke godt i midbassen eller hva?
Lurer på en annen ting; sånn bortsett fra det rent praktiske og estetiske, hvor stor forbedring er det lydmessig på å støype opp dørtrekk kontra god montering i orginalhull? Det må da har positiv innvirkning på hvordan elementene spiller?Last edited by bass-freek; 19-05-2013, 11:24.never enough!
Comment
-
Litt usikker på hvor lavt jeg skal dele de enda. Det ser jeg når jeg får i alt å begynner leke med prosessoren (mosconi 6-8)
De powergnom elementene er ganske rå de. Er vel om du klarer få det stivt nok i døra.
Orginalplassering kan funke men veldig ofte må det moddes litt da fabrikk montering ikke er av beste sort.
Store elementer var ikke noe jeg kom på nå dette ble bestemt i oktober ifjor btwOle Petter Holelien
Comment
-
Ole Petter Holelien
Comment
-
Ikke for å hijacke tråden (følger med i den), men har et spm.
Hver gang jeg ser noen bygge stor kasse i bil, har de port helt bakerst i bilen og elementene sitter i andre enden av kassa. Hvorfor monterer folk alltid elementene på motsatt side av port?Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?
Comment
-
For min del er det fordig jeg har en 24mm gjengestang både på tvers ig langs midt i kassa så jeg har ikke så mye valg. 2x18" tar noe plass.. Setter jeg de nærmere porten får jeg ikke stivet av.Ole Petter Holelien
Comment
Comment