Ja blei jo grei,tar all plassen men men:P ja blir spennendes og se hvor stabil strømmen blir nå i store bass slag... håper egentlig eg ikkje trenger mer batteri en disse to..hmm.. ellers funker anlegget kurrant og fin lyd med bassen.
eg må gjøre noe meir med kablingen eller sikringer... slår ut 300amp automatsikring, har bare 1 stk 53mm2 kabel som går bak til en fordelingsblokk til monoamp og 4ch.. blei meir stabilt med 2 batterier...men er ikkje nok...men eg klarer meg...forsterker blir kjørt i 4ohm, gain er på halv..
spm er da... skal eg legge opp 2 x 300amp sikringer i paralell på samme kabel,eller skal eg legge opp en strømkabel til bakover? (ink sikring)
Gammel tråd,og gammelt nytt, men ett par "nye" bilder av slik det blei for den gang,
Og bilde av Kassene som er bolta fast i hattehylle og karosseriet., gjorde vell anlegget ferdig i fjord ellernoe, vert lite med stereo ellers,pga mekking og oppgraderinger og andre hobbyer.
Men nå får eg snart noe kult som skal erstatte 1x 18" :P
Siden subkassa er i vinterbilen for tiden så lagde eg en liten test video med gopro kamera mitt.. 4ohm fra element ,i 300rms på en monoblock.. Stor kasse gjør susen
Comment