Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitsubishi Galant G8 - Prosjekt OEM/Stock

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sinnsyk uflak

Comment

Aaiiiii !
      Så satans surt !

Ble ramma skjev ?
      VW Corrado - Prosjekt bil
      Mitsubushi Lancer - Bruksbil
      It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
      I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Men at det går ann da !! Kondolerer

Hva var det som skjedde ?
        Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
        | Gladen 75c6 - DD m4a |
        | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

Comment

Du har regelrett blitt rævkjørt ser eg men men ny bil nye muligheter vettu
          2 loud

Comment

Kondolerer

Comment

Originally posted by lyd View Post
              UFF..!

Dette var ikke noe morro syn..
              Nei det var ingen god følelse heller.

Originally posted by zxsonnyxz View Post
              Sinnsyk uflak
              Originally posted by Oekern View Post
              Aaiiiii !
              Så satans surt !

Ble ramma skjev ?
              Mhm.. Ja ramma ble nok skjev. Bakfanger ødelagt, bakluke presset inn, hengerfeste-ramme og reservehjulsbrønn trøkket inn, bakskjermer forsøvet/skjevt, baklykter skada, osv. = skader for langt over 100.000,- mest sannsynlig.

Originally posted by Rexonix View Post
              Men at det går ann da !! Kondolerer

Hva var det som skjedde ?
              Takk for det.

Jeg hadde vært ute på et ærend i lunsjen (bestilt time for ny frontrute hos Hurtigruta, lol) og skulle kjøre inn der jeg jobber. Måtte stoppe i veien for å vente på klar bane. Plutselig ser jeg en bil som kommer i full fart mot meg i hovedspeilet. Rakk ikke annet enn å bare lukke øynene, så smalt det skikkelig. Hele fronten hennes ble skikkelig sammenkrøsta, og de hørte smellet helt inn på lunsjrommet på jobben min. Men airbagen hennes funka heldigvis så det gikk bra med hun også. Liten kneskade og nakkesleng, men ingenting alvorlig.

Anlegget og bassen baki funka fortsatt like bra da, så jeg har tydeligvis gjort noe riktig bak der. Men basskassa får jeg antakelig ikke ut igjen, da den er bolta fast i reservehjulsbrønnen og jeg kommer ikke til under der med verktøy siden reservehjulsbrønnen er såpass deformert.

Originally posted by nav View Post
              Du har regelrett blitt rævkjørt ser eg men men ny bil nye muligheter vettu
              Ja hu likte rompa mi gitt.. Blir nok ny bil ja. Planen er nok ny Galant og samme oppsett, for det spilte utrolig bra syntes jeg.

Originally posted by Slednekk View Post
              Kondolerer
              Takk. Satte litt i bilen idag og hørte på anlegget. Fikk jo aldri hørt skikkelig på det etter jeg ble ferdig, så var godt å sette seg ned og høre litt nå.
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Du har vell polert bilen din opp til "mirror-finish" så hun så deg kanskje ikke? :P

Som sagt på FB og DCN. Det er meget synd det som skjedde. Håper forsikringsselskapet er grei med deg.

100k, noe du har fått fra takstmann, eller ren gjetting?
                Runar E. Olsen ~ Moderator
                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Det er nok ikke usannsynlig at det der kommer på ca 100k.. må bilen i jig, så flyr tusenlappene fort.... Passe på og kjøpe en med større motor nå da
                  Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                  Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                  Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                  -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Trist og høre. Satser på du finner en like fin galant slik at du slepper å bruke så mange timer på å lakke opp til mirror finish igjen
                    Tor Martin Ølberg
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• kjedelige greier det der... skjedde akkurat det samme med min bil nr. 2 i vinter. men var bare bakfanger og ei lykt som gikk da. du får ha lykke til med ny bil
                      FI SP4
                      LIB
                      Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
                      DD4LIFE

Comment

• GENEXXA: Hehe tja.. Mirror finish - da ville vel hun sett seg selv da? Nei hun fulgte med på noe som skjedde på gangstien ved siden av, en gutt på sykkel som tryna eller no..

Det med 100k ++ er et overslag som ble gjort av en autorisert takstmann, sjefen på karosseri, og de andre som jobber på karosseri på min jobb (jobber på Volvo merkeverksted). Så er nok ikke gjetning nei.

Crazytaxi: Ja bilen må i jigg og masse av understell og reservehjulsbrønn er jo trøkket fremover, så er en vanvittig jobb å fikse dette. Har sett litt på Galant 2.5l V6 (163hk), men desverre er det ingen som faller i smak. Dog har jeg funnet et par Galant Avance med samme motoren (2.0l 135hk) som er veldig interessante, så blir antakelig en av disse - avhengig av hvor mye jeg får igjen (har mest lyst på sedan):

http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=42197330

http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=41950522

Tor: Blir nok ingen omlakkering av ny bil nei, det har jeg ikke råd til. Bilen min var vel den eneste Galant'en med den svartfargen fra Honda, så litt trist at det må skrotes. Bilen var jo faktisk dønn strøken..

Hagalien: Mhm. Huff da, men godt det ikke var like saftig smell som dette da. Takk for det!
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Da er det bare og forberede seg mot Forsikringsselskapet da.. for å få igjen mest mulig... for når den er såpass strøken som din, så skal det faktisk ha noe å si... Dama hadde en 1984 Corolla som de begynte på 5000 for, men når de så hvor bra stand den var i, og at den var nylakkert osv, så fikk vi igjen 15000 for den.. så det er bare og stå på sitt
                          Så får du ha lykke til i jakten på ny bil
                          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• Ja, du bør passe på å ikke godta første tilbud fra forsikringa. De prøver seg somregel på summer langt under hva bilen er verdt.

Lag gjerne en liste over hva som er gjort med bilen samt hva tilsvarende arbeid vil koste for å ha som argumenter når du skal prute med takstmannen.

Comment

• Forsikrings selskapet vil nok prøve seg på en lav pris først ja. Det du gjør lurt i er å få et skriv fra en forhandler hva de ville solgt bilen for. Du vil neppe få noe igjen for det som er gjort med bilen da forsikringen dekker bilen sånn den er orginal. Så at du har spesiell lakk, felger, styling hjelper lite. Det du kan øke prisen på er lav kilometer og at bilen ser godt behandla ut. Har et eksempell på en Volvo S80 som ble kondemnert i høst hvor eier ble tilbyd 70.000. Noe som var en latterlig pris. Eieren fikk et skriv fra en lokal forhandler som akkurat hadde hatt bilen inne på service om hva de ville solgt bilen for. Dette endte med at eieren fikk 110.000 igjen.
                              sigpic

Comment

• Har du sjekket hva skaden vil koste å fikse? Mtp hvor mye du har lagt i bilen av penger og ikke minst timer kunne det kanskje være en mulighet om du fikk utbetalt forsikringspengene, beholdt vraket og gjort en deal med et oppretterfirma for å få den retta. Jigging og grovretting av den skaden der er jo gjort på et par dager.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X