Vraket får du sikkert for 5-10k så hadde vudert det vist du er fornøyd med bilen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitsubishi Galant G8 - Prosjekt OEM/Stock
Collapse
X
-
Skal stå på mitt ja, og ikke akseptere et dårlig tilbud. Men blir nok en annen bil nå. De på karosseri, på jobben (Volvo-forhandler), mente det var skader for godt over 100.000,- her og at det lukter kondemnering lang vei.
Men skal holde dere oppdatert om hva som skjer!¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Ok da har jeg fått endelige priser på skaden og bilen.
Skadene ble taksert til 96.000,- noe som avgjorde at dette var en kondemneringssak. Jeg ble tilbudt 65k pluss bilen, men argumenterte imot det da jeg syntes det var litt for lite, så han sa han kunne strekke seg til 70.000,- pluss bilen (kan gjøre hva jeg vil med den).
Er fornøyd med dette egentlig! Men bilen fikser jeg ikke opp (ikke selv hvertfall), da jeg har lyst på stasjonsvogn med større motor. Skal se på bil idag faktisk, og en annen om halvannen uke ca. Blir Galant igjen uansett, men blir nok ingen ny prosjekttråd da jeg bare kommer til å gjøre nøyaktig det samme i neste bil, så ser ikke helt poenget (?).
Men takk til alle som har fulgt dette prosjektet, ble jo faktisk akkurat ferdig med dette bilstereoprosjektet, og mener det ble vellykket. Fikk nytet det en dag på veien før tirsdagen jeg ble påkjørt lol¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Er du fornøyd med det oppgjøret da?
Jeg har solgt deler for nesten 15 000 fra min.. så kan jo være litt ekstra kr og hente der også, om du gidderMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Hallo! Jepp det har jeg, ble faktisk avtalt igår at jeg kjøper denne bilen:
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=41893614
Blir ikke noe fancy spancy i denne, men kommer til å hive ut det greiene han har hatt baki der, og byttet ut spiller og høyttalere foran med det jeg hadde (inkl forsterker, seff) i den svarte Galant'en..¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
Comment