Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitsubishi Galant G8 - Prosjekt OEM/Stock

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

trustno1: Okey. Men tror jeg bare prøver slik jeg har tenkt først. Om jeg ikke blir fornøyd må jeg nok uansett lage ny kasse i reservehjulsbrønnen eller noe, siden denne kassa er ganske ubrukelig å ha lengre bak i bagasjerommet.

Renoxix: Du vant en butylmatte! Hehe..
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Originally posted by HLS View Post
      problemet at oftest støyen kommer fra hjulene/dørene, og der virker ikke dempemattene 100% pga at lyden har for høy frekvens (dempematter er for å få dempet store overflater så de blir stivere og stillere imot flexing osv)

tror NOISE ISOLATOR eller SOUND ABSORBER (bare eks) demper bedre mot hjulstøy vs dempematter.

har jo xantall pakker med SILENT COAT / extra i tak og gulv.. allt er mye "stillere" imot flexing eller andre lyder. men hjulstøyen ble ikke mye forandret.

men ser ut som du har gjort en bra jobb med dempingen på denne bilen! det er bra!
      Jeg kjøpte en ny rav4 i 2006 og med 20" så var det mye dekkstøy.Jeg satt bilen på bukker og sprayet tectyl på boks inn i hjulbuene .Jeg brukte 4 bokser så det ble ganske tykt men dekkstøyen ble borte .

Comment

Da har jeg vært og hentet forsterker til subben. Denne har jeg hatt tidligere i min forrige bil, en kompis som overtok den, men har nå fått den tilbake.. Mosconi 2.200

Siste bilde av bilen;

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Se å få rydda i PM din

Comment

Ah stemmer. Prøv igjen nå, har sletta litt!
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Stillig.., liker ting blir gjort på denne måten. Gjemme vekk sakene og se originalt ut

Comment

Liker liker

Comment

Det subelementet er lekkert.
                    Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

Liker!! Du ser ingenting, men spiller som fy;-)
                      Focal
                      Mosconi
                      Pioneer

Comment

digger at alt er skjult
                        FI SP4
                        LIB
                        Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
                        DD4LIFE

Comment

Takk for tilbakemeldinger folkens. Da er vel strengt tatt "prosjekt OEM" komplett. Det spiller meget bra synes jeg og basstrykket kommer godt inn i kupeen så jeg er fornøyd. Nå skal det bare nytes og finjusteres!
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Huff kjett å lese det som har sjed med bilen i dag
                            VW Golf 4
                            Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                            Simen Sormbråten

Comment

Ja, det var triste greier det. Bilen min er hardt skadd så dette prosjektet er nok over. Ble jo faktisk akkurat "ferdig" og fikk kjørt med det i to dager.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

UFF..!

Dette var ikke noe morro syn..

Comment

Working...
                                X