Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitsubishi Galant G8 - Prosjekt OEM/Stock

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nydlige bil du har har sett deg på multilakk å rundt ommed denne
    2 loud

Comment

• Takk for det.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Originally posted by TakeTheTime View Post
        simso: Ok. Men da er det nok best å bare ha det slik. Siden nakkestøttene vil bli et hinder for diskanten til bakpassasjerer, så får de da litt ekstra diskant bak der.

Defus: Takk for det. Tenkte jeg skulle få pusla litt videre ikveld, vil prøve å få trekt resten av kablene og lagt de pent inn i de originale kabelgatene.
        Trakk bare 25mm2 strøm i 7 og 8 generasjonen, men mener å huske det var ganske rett frem
        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• Er ganske rett frem ja. Kan trekkes enten gjennom venstre forskjerm eller gjennom en gummiovergang i torpedoveggen.

Fått puslet litt med no småtteri idag. Begynte først å sette fast signalkablene helt inntil forsterkeren; pga veldig liten klaring satte de seg fast under bagasjeromsplata, men nå er det fikset...

Tilslutt har jeg også fått satt på borrelås for at plata over forsterkeren ikke skal bare ligge løst oppå:

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Slik vi liker det dette
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

Comment

• Oh yes.
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Skulle fått inn bassen din under der også. Er det planen eller?
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

Comment

• Mener å huske at sedanen hadde god plass til en kasse om man kastet ut reservedekket.
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd

Comment

• Sedanen hadde god plass ja, men er enda større plass i stv. Men jeg har dessverre solgt både Morel Ultimo og Mosconi 2.200.

Får se etterhvert, men foreløpig produserer frontsettet nok bass.
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Den morelen hadde jeg hatt lyst på

Comment

• Originally posted by Defus View Post
                        Den morelen hadde jeg hatt lyst på
                        den er min den nå mohahahaha
                        Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

Comment

Working...
                        X