Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo PV showcar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Volvo PV showcar

Da starter jeg på ett nytt prosjekt, noe som skiller seg litt ut. Det er en 1962 Volvo PV som er bygget om endel. Bredda glassfiberskjermer bak, frontstykket og grill/lykter er uoriginalt. Interiøret er trekt i svart og knallrosa skinn
    Instrumentpanel, midtkonsoll osv er hjemmelaget. Bilen er godkjent med 2liter motor og det står en B20 i den. Fargen er fersken og ganske spessiell som resten av bilen.

Planer for bilen er å ordne lys, bremser å div før EU-kontroll så ser jeg hva som må til før skilter. Den skal ikke på veien før våren så har god tid. Bilen har stått inne siden 98' så sikkert litt som må gjøres. Ellers er det finnish som gjenstår da allt er sånn halvferdig.

Skal sikkert litt lyd i denne etterhvert, men har ingen faste planer enda. Er laget plass til 1-din spiller i midtkonsoll og 6x9" i hattehylle. Bare komme med forslag!

Last edited by StigA; 23-06-2012, 23:05.

Steike for en kool bil.
    Men hvis du vil ha forslag til endringer, så ville jeg starta med å hive de rosa setene og rattet så langt du bare klarer...
    Også ville jeg beholdt den så nært original på utsiden som mulig, også tatt den helt ut på innsiden hva gjelder stereo og annet snacks.
    Ønsker de lykke til med noe som kan bli et artig prosjekt

Comment

Kan ta noa bilder av perversen til sjefen
      Lars Ole Spitalen
      bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
      anlegg: DD, mtx, kenwood
      skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

Comment

Da var denne nesten glemt... på tide med update!

Nå har bilen fått skilter og er i nesten daglig bruk. Har planer om litt lyd i denne etterhvert.

Foreløbig er det lagt opp LIB 53mm2 kabel fra batteri å bak til bagasjerom.
        Det skal oppgraderes jording og monteres Gelebatteri etterhvert.

Her skal det ordnes litt i dørene i første omgang, så blir det å bytte ut Headunit.

Disse Pioneer'ene skal drive frontsett midlertidig. Har ikke fått høyttalerene enda, men kommer nok neste uke.

Kommer mer bilder når ting skjer.
        God sommer alle sammen!
        Last edited by StigA; 23-06-2012, 23:03.

Comment

Working...
        X