Fyttikatta for et nydelegbygg.! uff eg misunner deg ikkje all pusse jobben. her ligger maange timer bak.
Jo takk håper da det blir bedre mye pussing har det blitt.. jeg er en perfeksjonist så blir egentlig ikke fornøyd med 99%. Noe små justeringer igjen men..
Setter pris på spørsmål og kommentarer.. Av og til er det stille på denne tråden..
Ser altså meget bra ut, dette prosjektet! Man kan SE at du er perfeksjonist. Er det egentlig selv, men er ikke alltid jeg orker å gjøre alt 100% perfekt.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Ser altså meget bra ut, dette prosjektet! Man kan SE at du er perfeksjonist. Er det egentlig selv, men er ikke alltid jeg orker å gjøre alt 100% perfekt.
skal sies at dette er 3. året jeg bygger på denne bilen.. meeeeeget lei men nå er jeg snart i mål.. Dessverre vært mange andre prosjekt som har tatt motivasjoen fra meg.. men satser på å bli klar til trekking innen 2 uker. skal til Tallinn å se på leilighet neste uke. etter det blir det 5 uker med jobb. Skal konkurrere før jeg selger den.. synes den fortjener det..
Comment