Du har ikke hørt med Nils og Mikael da? Eller er det uaktuelt med Strand-logoer på whippen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
D-Vision: PRS Prosjekt
Collapse
X
-
Originally posted by r3mark View PostDu har ikke hørt med Nils og Mikael da? Eller er det uaktuelt med Strand-logoer på whippen?
Blir du med på ny verkstedet forresten? Det er lager over taket men de viste ikke om det kunne lagres så mye der daLast edited by D-vision; 13-01-2008, 15:07.
Comment
-
Originally posted by D-vision View PostBlir du med på ny verkstedet forresten? Det er lager over taket men de viste ikke om det kunne lagres så mye der da
Må få tilpassa og støpt om bagasjerommsveggene mine snart, så jeg kan begynne på den forbanna subben min *se fram til som et ork*Roar Sørlie
Tlf 90127075
Strandgata 26; mitt andre hjem :P
Comment
-
Originally posted by r3mark View PostTror jeg kommer til å holde ut der jeg er foreløpig, jeg lovde nemlig Håkon å ikke være en av de som svikter med en gang og lager problemer med å skaffe nye "medlemmer" Egentlig er det helt greit inne hos oss, bare vi får fjerna de bilene som ikke skal være der og få rydda littegrann. Om det går i dass innerst der så er det jo mulig jeg kan bli støttemedlem hos dere
Må få tilpassa og støpt om bagasjerommsveggene mine snart, så jeg kan begynne på den forbanna subben min *se fram til som et ork*
jeg har ihvertfall sveiset ferdig rammen til midtkonsollen legger vel ut bilder om noen dager..
Comment
-
Hei!
RÅ bil du bygger!! Er du fornøyd med lyden i PRSene?? Jeg har selv dette på bestilling nå!Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496
Comment
-
Originally posted by oddove View PostHei!
RÅ bil du bygger!! Er du fornøyd med lyden i PRSene?? Jeg har selv dette på bestilling nå!
Skal vel nedover til Anders på Installbay når jeg begynner å bli ferdig.. Justere resten med instrument.. tenkt deg å konkurrere i Emma?
Comment
-
Comment