du som har laga sete formene? de va dritt stilli
Announcement
Collapse
No announcement yet.
D-Vision: PRS Prosjekt
Collapse
X
-
Ble jo knall stilig. Blir du ferdig til første Emma treff trur du da?Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
Originally posted by NeDD View PostBle jo knall stilig. Blir du ferdig til første Emma treff trur du da?
Har 3 uker på meg før jeg drar ut på jobb i 4 uker så har jeg april på meg på å bli ferdig
skal i verkstedet nå
Comment
-
Må bare si at det du har fått gjort og tilpasset her er helt sykt! Bare det du har gjort med dashen er det klasse over
Gleder meg til å se hvordan det blir med setene bak....
Var det mye jobb med koblinger, fester og forlengning av ledninger osv når du flyttet instrumentpanelet til senter? Vet pussing og støping tok X antall timer (noe som man kanskje ikke tør tenke på), men har lyst til å prøve det samme på min egen bil
Dette blir som sagt et helt genialt bygg og gleder meg til å se mer!! Er selv ganske rookie, men du, som flere andre her, er en stor inspirasjonskilde for alle!!
Stå på!
Comment
-
Shit!
Det blir som jeg sa det her, Daniel: Du er ferdig med omtrent alt sammen til jeg kommer tilbake fra jobb!
Den MDFplata på enden av originalmidtkonsollen, skal den tas ut etter plasten begynner å sette seg, eller skal du la den stå og så kappe den i fasong?
Irma har vi ikke sett! :P
Blir kult å se hvor langt du har kommet til over helga!Roar Sørlie
Tlf 90127075
Strandgata 26; mitt andre hjem :P
Comment
-
Originally posted by r3mark View PostShit!
Det blir som jeg sa det her, Daniel: Du er ferdig med omtrent alt sammen til jeg kommer tilbake fra jobb!
Den MDFplata på enden av originalmidtkonsollen, skal den tas ut etter plasten begynner å sette seg, eller skal du la den stå og så kappe den i fasong?
Irma har vi ikke sett! :P
Blir kult å se hvor langt du har kommet til over helga!
Den plata skal stå der Skal trekke opp siste rest av kabler i dag. og begynne litt baki bagasjerommet..
Synes om Firmalogoen da forresten?Last edited by D-vision; 15-02-2008, 14:17.
Comment
-
Dette blir dødskult!!Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496
Comment
-
Mandag begynner jeg med intensiv bygging frem til 5 mars.. reiser ut på jobb en stund og vil gjøre ferdig mest mulig før det..
bilder kommer til å bli lagt ut under bygging..
Dashbordet blir pusset opp igjen.. skal gjøre noe småtteri med den..
midtkonsoll fremi blir bygget om mere..
deksel og bak sette blir støpet..
mitt største problem er hvor jeg skal gjøre av kondensatoren, DSP'n og powerplanten.. ingen av delene skal vises, men væra lett tilgjengelig..
plassmessig er det litt vanskelig..
noen ideer??
Comment
-
Begynner å forme seg nå.. Ser skikkelig bra ut.
Skal du ha toyota logoen i bagasjerommet?Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
Comment