Announcement

Collapse
No announcement yet.

D-Vision: PRS Prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Nei... Men jeg vet nå ikke jeg.. De sier nå at det ikke er det du kan lukte som ødelegger deg.. Og de "glassballongene" fester seg godt i nesa gitt!


    Men back 2 topic:

    Spennende utseendet på det dashbordet! Hadde vært morro å se i virkeligheten, for jeg tror ikke bildet rettferdiggjør det. Stå på! Vi vil ha flere bilder selv om det ikke alltid blir så mye kommentarer!
    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

    Comment


    • #77
      Originally posted by thomasekeli View Post
      Nei... Men jeg vet nå ikke jeg.. De sier nå at det ikke er det du kan lukte som ødelegger deg.. Og de "glassballongene" fester seg godt i nesa gitt!


      Men back 2 topic:

      Spennende utseendet på det dashbordet! Hadde vært morro å se i virkeligheten, for jeg tror ikke bildet rettferdiggjør det. Stå på! Vi vil ha flere bilder selv om det ikke alltid blir så mye kommentarer!
      vil ikke si at det er noe lukt fra sparkel og støpeplast som er mest helseskadelig.. men polyester derimot er noe som folk må passe seg for.. sterke greier.. jobber man offshore lærer man først at man kan aldri bruke for lite verneutstyr... Write that down by the way skulle gjengen i installbay sendt med datablad på kjemikalier osv.. Kjemikalier burde ikke sendes uten..

      og de som ikke har fått det eller sett det på installbay sine sider så anbefaler jeg at dere tar en titt http://installbay.no/datablad.php
      Last edited by D-vision; 31-07-2007, 22:30.

      Comment


      • #78
        Det er ingen krav til å sende datablad med produktene, men vi sender det med om noen kunder ber om det. De fleste kan også lastes ned fra vår siden, slik du linket til
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #79
          Skjedd noe mer? VIL HA BILDER!
          Mvh Stian Kolås
          -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
          - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

          Comment


          • #80
            Originally posted by Pipen View Post
            Skjedd noe mer? VIL HA BILDER!
            bilen blir satt inn på verkstedet igjen over helga ribber ned bilen igjen og begynner å trekke kablene fint.. skal også montere senkesettet før mere skjer.. så begynner jeg å bygge meg bakover

            Comment


            • #81
              Stilig. Om jeg klarer halvparten av dette skal jeg bynde å bli fornøyd.

              Comment


              • #82
                Originally posted by Mobile-Tux View Post
                Stilig. Om jeg klarer halvparten av dette skal jeg bynde å bli fornøyd.
                hehe alle kan gjøre dette bare de har fantasien i orden og ser på prosjektene til folk på forumet

                Comment


                • #83
                  Skal iallefall prøve.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by D-vision View Post
                    hehe alle kan gjøre dette bare de har fantasien i orden og ser på prosjektene til folk på forumet
                    Helt sant. Er det som gir meg inspirasjon, se på hva og hvordan andre gjør.
                    Mvh Stian Kolås
                    -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                    - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by Pipen View Post
                      Helt sant. Er det som gir meg inspirasjon, se på hva og hvordan andre gjør.
                      ja for all del spør og se hva andre gjør jeg har ikke kommet så lang hadde det ikke vært for forum sidene på nett
                      Last edited by D-vision; 12-08-2007, 13:09.

                      Comment


                      • #86
                        ARGH!!!! her kommer det ikke til å skje noe på en uke eller noe. har ikke strøm på verkstedet.. hovedkabelen inn til verkstedet har kortsluttet. og det er ikke liten kabel det er snakk om.. bilen har akkurat passert 90000 og skal inn på service. men jeg setter inn bilen nå og lar den stå over vinteren slik at jeg blir ferdig og tar service da.. er vel lite vits å ta service før den skal inn på verkstedet mener jeg..

                        Comment


                        • #87
                          Helt riktig det!
                          Om du har muligheten til å avse bilen over en lengre periode er jo det helt klart det beste. Jeg kan jo skylde på at det er netop årsaken til at jeg aldri blir ferdig.. Må jo ha bil, kan ikke avse den, lissom.
                          Men gjør det, også gleder jeg meg til å se hva som skjer i løpet av vinteren!
                          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                          Comment


                          • #88
                            noe mer her
                            øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by lui View Post
                              noe mer her
                              jo nå skal du høre min gode mann.. her har det dessverre gått tregt. har operert i høyre kne så har vært lite aktivitet de siste månedene..
                              Men nå har jeg kommet meg på beina igjen og holder på tegne litt hvordan jeg skal ha det baki..

                              dashbordet kommer jeg til å gjøre opp litt småtteri.. luftekanalen fremi vinduet f.eks og noen irriterende slurve feil som jeg såg først da jeg ble ferdig med å trekke det opp

                              Skal bestille opp et last med diverse fra Anders & Co om ikke lenge.. MYYYE som må dempes enda..

                              Er 2 måneder til jeg skal på jobb så jeg skal få gjort ganske mye, om ikke alt, til da

                              Comment


                              • #90
                                Ingen her som vet om noen som kunne tenke seg å sponse lakkering til bilen??

                                Comment

                                Working...
                                X