Announcement

Collapse
No announcement yet.

D-Vision: PRS Prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by D-vision View Post
    Takk Takk lyden er upåklagelig har kun grov stilt lyden..

    Skal vel nedover til Anders på Installbay når jeg begynner å bli ferdig.. Justere resten med instrument.. tenkt deg å konkurrere i Emma?
    Å jeg gleder meg
    Planen var å rigge den til Emma men nå ser det kanskje ut som at det blir en ren reklamebil. Ingenting er egentlig avgjort enda
    Som sagt: rå bil du bygger
    Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496

    Comment


    • Originally posted by lillemongo View Post
      Hvor har du fått laget etiketten på vodka flasken?

      mvh
      Etiketten er nok orginal. Står der ved førstehjelpsskrinet itilfelle stor au

      Comment


      • Originally posted by oddove View Post
        Å jeg gleder meg
        Planen var å rigge den til Emma men nå ser det kanskje ut som at det blir en ren reklamebil. Ingenting er egentlig avgjort enda
        Som sagt: rå bil du bygger
        Stilles my krav før man kan stille i EMMA. Mye arbeid for å få best resultat

        Jeg må dempe enda mere i bilen og trekke kabler osv skikkelig..

        Har gjort noe mere med bilen i går men ikke noe å legge ut bilder for..
        Blir vel over helga..
        Noen kommentarer?

        Comment


        • Originally posted by D-vision View Post
          Stilles my krav før man kan stille i EMMA. Mye arbeid for å få best resultat

          Jeg må dempe enda mere i bilen og trekke kabler osv skikkelig..

          Har gjort noe mere med bilen i går men ikke noe å legge ut bilder for..
          Blir vel over helga..
          Noen kommentarer?
          Hvilken klasse skal du i?
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • Originally posted by Typhon View Post
            Hvilken klasse skal du i?
            Jeg skal stille i Advanced 7ch..

            Comment


            • See yah there
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • Originally posted by Typhon View Post
                See yah there
                Deal Blir du ferdig til sesongen starter da?

                Comment


                • Originally posted by D-vision View Post
                  Vært å handlet selv går med prosjektet ditt da? må lage deg en tråd du også
                  Näh, liker å jobbe i mørket jeg vettu :P Blir ikkeno bra lell :/
                  Roar Sørlie
                  Tlf 90127075
                  Strandgata 26; mitt andre hjem :P

                  Comment


                  • Originally posted by r3mark View Post
                    Näh, liker å jobbe i mørket jeg vettu :P Blir ikkeno bra lell :/
                    heheh og kulda tydeligvis vil da påstå at du har fått en bra tråd innpå her jeg diskantene ble jo veldig bra

                    Comment


                    • jajaja.. her ble det ihvertfall brå stopp i byggingen. har fått skuldra ut av ledd.. jippi.. ikke å anbefale.. er litt over en måned siden jeg opererte kneet så begynner å føle meg gammel..

                      har gjort noe småtteri i det siste men ingenting å ta bilde av..

                      Comment


                      • huff da, ikke morsomt git.. du får ha god bedring da, du kommer vel sterkere tilbake tenker jeg
                        Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

                        Comment


                        • Originally posted by mrZipp0 View Post
                          huff da, ikke morsomt git.. du får ha god bedring da, du kommer vel sterkere tilbake tenker jeg
                          Takk andre gangen i samme skuldra.. mindre vondt denne gangen..
                          skal prøve å få gjort mere med bilen til helga

                          Comment


                          • Gjort en del små ting... begynt å trekke opp kabler og diverse i bagasjerommet..


                            Glippen i midten ingenting å si i det store å det hele..



                            Mere kommer vel i morgen
                            Last edited by D-vision; 03-12-2008, 02:53.

                            Comment


                            • De baksetene så gode ut.. De var i hvertfall stilige. Gleder meg til å se dem polstra og trukket
                              Her har det jo plutselig skjedd masse bra saker! Det er gøy å se, keep up the good work!
                              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                              Comment


                              • Originally posted by thomasekeli View Post
                                De baksetene så gode ut.. De var i hvertfall stilige. Gleder meg til å se dem polstra og trukket
                                Her har det jo plutselig skjedd masse bra saker! Det er gøy å se, keep up the good work!

                                hehheeh ja de blir vel bedre håper jeg settet som er nå er grunnfundamenten til det som kommer senere..

                                ting har heldigvis begynt å skje nå ja.. har operert kneet og fått skuldra ut av ledd, så jeg har vært veldig lite aktiv de siste månedene.. men nå er det full fres i morgen bygges videre på midtkonsollen

                                Comment

                                Working...
                                X