Da har jeg hatt litt uflaks med stratusen. 2 stk av elementene har tatt kvelden. Det ene har ikke fungert på 1 mnd eller noe. Og det siste var glo varmt når jeg kjente på det. Så der tok tale spolene kvelden. Å det skal sies at jeg ikke spilte høyt da det tok kvelden. Det som er rart at dette er de første elementene jeg kjøpte. Disse sto ikke i samme kasse. Så derfor måtte jeg rive ut 2 av kassene. Tok bare 7 timer å demontere, og sette tilbake igjen. Så nå har jeg kun 2 stk 12" i reserve hjuls kassa. Forsterkerene er skrudd fast i mdf gulv plata. Vurdere og lage en plate over forsterkerene og gjøre bagasje rommet bruker vennlig. Til jeg får bygd om etter hvert. Har lagt ut b2 blokka til salgs så jeg kan kjøpe med en ny mono blokk. Mangler bare litt til ny forsterker planen blir 3 stk 12" etter hvert. Portet selvfølgelig. da blir lasten 1,33 ohm og vil vel levere rundt 3 kw. Men dette kommer til å ta litt tid da det er en dyr hobby. Men vil skaffe litt her og der i mellomtiden. Må faktisk si at den b2 blokka leverer godt i 2 ohm også
Slik ser bagasjen ut nå
Tom jo. bilen blei sånn 15 cm høyere.hehe
ser jeg har glemt å ta bilde etter at jeg satt inn batteriet.
mvh kim
Slik ser bagasjen ut nå
Tom jo. bilen blei sånn 15 cm høyere.hehe
ser jeg har glemt å ta bilde etter at jeg satt inn batteriet.
mvh kim
Comment