Announcement

Collapse
No announcement yet.

kims stratus prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ser bra ut dette Kim Har du fått noen målinger før batteri og lader? Sånn at du kan sammenligne resultater?

Comment

Hei. takker for det. målte 137 db med dårlig batteri. skal bli morro og se hvor mye det har økt.

Mvh kim

Comment

Da har jeg fått byttet til ny dynamo da den jeg hadde var sliten. å da var støyen på anlegget borte. så det var synderen hele tiden.hehe

mvh kim

Comment

Da har det skjedd litt siden siste update. Venter på en Ny 240amp dynamo fra mechman, Som toll vesenet har. Vet ikke når jeg får den. Var kjempe god service fra mechman. Har også kjøpt en b2 mono av Jan-Erik123 her på forumet. Kjempe hyggelig kar og handle med.
          Skal si lyden forbedret seg fra sound magusen. Nå trykker det godt i forhold til det det gjorde. Gleder meg til neste db-drag.
          Er meget fornøyd med b2 forsterkeren. Da er iallefall bass delen ferdig av prosjektet mitt. Strøm vil også være ferdig snart. Så da gjenstår bare resten.
          Har vurdert og trekke om taket,hatte hylla og side stolpene hele veien i lysegrå alkantra eller mørkegrå alkantra. Er litt usikker

updates kommer etterhvert. Ting tar tid og lomme boka bestemmer. hehe

her er et par bilder, Skal prøve å få lagt ut en liten videosnutt også hvis det er ønskelig

forsterkeren

Hvit bil hvit forsterker. smaker godt.hehe

Å ja jeg skal rydde opp i kabel salaten

mvh kim
          Last edited by kimafro; 13-10-2012, 14:45.

Comment

Mangler bare hvit mosconi til frontsettet nå
            Ole Petter Holelien
            Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
            Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
            Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

Ja det hadde passa fint det, Først må jeg få kjøpt meg et front sett. Å få dempa dørene og tak. men er fortsatt litt usikker på front sett. Hadde jeg hatt mye penger så hadde det ikke vært noe problem. hehe

mvh kim

Comment

God inspirasjons tråd. Lurer litt på hvordan feste kassa, ser du har borret i gulvet, men har en 2004 modell så frister ikke å begynne å borre i Sharanen. Men kassa må vel festes på en eller annen måte, men ikke funnet ut av det enda. Den batteri ramma. så jo bra ut, kansje jeg må mekke noe lignende. Greit at batteriene er festet he he. Skal ha 3 stk 95 Amp Agm batterier.

Comment

Du kan jo sjekke om du har stroppe fester i bagasjen din. Lage en stål ramme og skru denne fast i bolt festene til hullene til stroppe festene.

Batteri ramma ble solid den.hehe Greit at ting sitter fast

mvh kim

Comment

Dette blir virkelig kjempeflott og tøft
                    Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
                    Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

Comment

Det finnes jo fine hvite som kan brukes til frontsett og som ikke skiller seg så veldig fra den forsterkeren du alt har montert.
                      Mvh
                      J. Holm
                      www.b2audio.com
                      http://facebook.com/b2audio

Comment

Nydelig stykke arbeid Kim, blir jo veldig bra dette her da
                        Mvh
                        Ole Heen

Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

Comment

Takker. Begynner å hjelpe seg

mvh kim

Comment

Da har jeg fått dynamoen og den passer ikke pluss at pluss terminalen og tilkoblings pluggen er på feil side. kjempe morro. Har sendt mail til mechman og får se hva jeg får som svar. Skulle bare kjøpt orginal dynamo desverre. såframt i verste tilfelle må jeg få noen til å lage nye fester til dynamoen

mvh kim

Comment

Forbanna kjiipt når ting enn bestiller ikke passer Helt utrolig at de har klart og få pluss terminalen og tilkoblingspluggen på feil side også, IKKE BRA !!!
                              Dette må Mechman ordne opp i umiddelbart, punktum.
                              Mvh
                              Ole Heen

Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

Comment

Tenkte på å si når jeg bestilte at jeg ville ha pluss terminalen og tilkoblingen på siden. Men tydligvis tar jeg ting for gitt

mvh kim

Comment

Working...
                                X