Da har det skjedd litt siden siste update. Venter på en Ny 240amp dynamo fra mechman, Som toll vesenet har. Vet ikke når jeg får den. Var kjempe god service fra mechman. Har også kjøpt en b2 mono av Jan-Erik123 her på forumet. Kjempe hyggelig kar og handle med.
Skal si lyden forbedret seg fra sound magusen. Nå trykker det godt i forhold til det det gjorde. Gleder meg til neste db-drag.
Er meget fornøyd med b2 forsterkeren. Da er iallefall bass delen ferdig av prosjektet mitt. Strøm vil også være ferdig snart. Så da gjenstår bare resten.
Har vurdert og trekke om taket,hatte hylla og side stolpene hele veien i lysegrå alkantra eller mørkegrå alkantra. Er litt usikker
updates kommer etterhvert. Ting tar tid og lomme boka bestemmer. hehe
her er et par bilder, Skal prøve å få lagt ut en liten videosnutt også hvis det er ønskelig
Ja det hadde passa fint det, Først må jeg få kjøpt meg et front sett. Å få dempa dørene og tak. men er fortsatt litt usikker på front sett. Hadde jeg hatt mye penger så hadde det ikke vært noe problem. hehe
God inspirasjons tråd. Lurer litt på hvordan feste kassa, ser du har borret i gulvet, men har en 2004 modell så frister ikke å begynne å borre i Sharanen. Men kassa må vel festes på en eller annen måte, men ikke funnet ut av det enda. Den batteri ramma. så jo bra ut, kansje jeg må mekke noe lignende. Greit at batteriene er festet he he. Skal ha 3 stk 95 Amp Agm batterier.
Da har jeg fått dynamoen og den passer ikke pluss at pluss terminalen og tilkoblings pluggen er på feil side. kjempe morro. Har sendt mail til mechman og får se hva jeg får som svar. Skulle bare kjøpt orginal dynamo desverre. såframt i verste tilfelle må jeg få noen til å lage nye fester til dynamoen
Forbanna kjiipt når ting enn bestiller ikke passer Helt utrolig at de har klart og få pluss terminalen og tilkoblingspluggen på feil side også, IKKE BRA !!!
Dette må Mechman ordne opp i umiddelbart, punktum.
Comment