Da har jeg endelig fått rotet meg til å lage en prosjekt tråd. bilen dette er snakk om er en chrysler stratus 2.0l le98 mod.
det som skal inn i bilen er
B2 mono(har)
4x pioneer ts-w308d2(12")(har)
focal solid4(har)blir brokoblet til frontsett
Alpine spx-17 pro(besillt)
pioneer deh-9300sd(har)
odyssey 2150s(har)skal i bagasjen
skal også ha et nytt batteri forran men vet ikke helt hvilket.men det må bli 44a pga de teite måla i batteri brønnen min og den geniale plasseringa.hehe
har også plan om en bedre dynamo etterhvert.men usikker der også
signal kabler er jeg litt usikker på
har kjøpt 14m med 53mm2 kabel fra lib
har lyd isolert bagasje rommet og hattehylla med 2 mm silent coat og 2 mm med stp matter.gikk med ca 8m2
planen er at resten av bilen skal dempes også.men som alt så er alt avhengig av penger.
bak i bagsajen har jeg lagd gulv,men har ikke festet dette ennå.gulvet vil bli boltet i karosseriet til og alt i bagasjen vil bli boltet til gulvet igjen
bass kassene vil bli laget av dobbel 19mm mdf.målet er å få disse to til å bli 140 liter totalt.det vil bli 2 elementer pr kasse
føre jeg begynte
man trenger jo en mal og skjære etter
etter jeg skjærte plata fra mal
å der var plata baki etter jeg splitta den.
etter mye testing fram og tilbake for å få ut reserve hjulet(jeg må ha det der)selvom det er fristende å fjerne det.hehe
laget kabel baner og fått hevet gulvet litt
må ha litt kaffe også
det som skal inn i bilen er
B2 mono(har)
4x pioneer ts-w308d2(12")(har)
focal solid4(har)blir brokoblet til frontsett
Alpine spx-17 pro(besillt)
pioneer deh-9300sd(har)
odyssey 2150s(har)skal i bagasjen
skal også ha et nytt batteri forran men vet ikke helt hvilket.men det må bli 44a pga de teite måla i batteri brønnen min og den geniale plasseringa.hehe
har også plan om en bedre dynamo etterhvert.men usikker der også
signal kabler er jeg litt usikker på
har kjøpt 14m med 53mm2 kabel fra lib
har lyd isolert bagasje rommet og hattehylla med 2 mm silent coat og 2 mm med stp matter.gikk med ca 8m2
planen er at resten av bilen skal dempes også.men som alt så er alt avhengig av penger.
bak i bagsajen har jeg lagd gulv,men har ikke festet dette ennå.gulvet vil bli boltet i karosseriet til og alt i bagasjen vil bli boltet til gulvet igjen
bass kassene vil bli laget av dobbel 19mm mdf.målet er å få disse to til å bli 140 liter totalt.det vil bli 2 elementer pr kasse
føre jeg begynte
man trenger jo en mal og skjære etter
etter jeg skjærte plata fra mal
å der var plata baki etter jeg splitta den.
etter mye testing fram og tilbake for å få ut reserve hjulet(jeg må ha det der)selvom det er fristende å fjerne det.hehe
laget kabel baner og fått hevet gulvet litt
må ha litt kaffe også
Comment