du får innvestere i elementer som ikke trenger så stor kasse Du får ta en tur oppom
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kims stratus prosjekt
Collapse
X
-
Last edited by Judys Bilstereo; 28-01-2012, 09:00.Ole Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
-
3 tips til deg:
- Dropp reservehjulet og bruk brønnen til batterikasse eller suppliment til basskassa...
- Kjøp en flaske med dekkskum og en liten minikompressor og putt det i bilen i stede (koster 99,- ish for skum og 199,- ish for en OK kompressor)
- Om dette ikke er "nok" for deg så melder du deg inn i NAF for 899,- eller hva det nå er, så har du gratis veiassistanse (om det er punktering eller strømstopp eller you name it) 2 ganger i året. Punkterer du mer enn 2 ganger i året så blir det jo selvsagt egenandel osv, men da ville jeg tatt et oppgjør med kjørestilen dinVW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785
Comment
-
Trenger ikke være så rare greiene de koster Kommer ann på hvor mange du MÅ ha Klarer du deg med 2 ok 12" kan det være jeg har noe liggendeOle Petter Holelien
Comment
-
Originally posted by Judys Bilstereo View PostTrenger ikke være så rare greiene de koster Kommer ann på hvor mange du MÅ ha Klarer du deg med 2 ok 12" kan det være jeg har noe liggende
TS:
Med det utstyret du allerede har kan du jo f.eks bruke elementene i en dobbel 12" kasse, men da med en push-pull type hvor du da får brukt alle 4 og da får halvert kassevolumet...VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785
Comment
-
Da er den ene kassa begynt på etter mye tenking, Men gikk jo selvfølgelig tom for skruer. Men må kjøpe mere i morgen. her4 er noen bilder av dagens økt
vil komme skive og mutter her etterhvert
her står kassa inne til tørk.må bare fin kutte litt med fein saga i morgen
kassa blir forhåpentlighvis ferdig i morgen. Må bare ha flere skruer. hehe
kassa vil også bli boltet fast i gulvet i sidene
mvh kim
Comment
-
Da har jeg nok av skruer. Men har ikke hatt så mye tid til å snekre i dag, Kassa er nesten ferdig. Må få frest ut hull til elementene og fin justert litt. Skal også stive av kassa med noen 2x2 just in case
Får se hvor langt jeg kommer i morgen. Mulig jeg begynner på kasse nr 2
mvh kim
Comment
-
Bruk gjengestang isteden for 2x2 Ikke heldig med alle de kantene inni kassaOle Petter Holelien
Comment
-
går nok greit hvis du runder av kantene jaOle Petter Holelien
Comment
-
Da kommer en liten update. har fått rundet av hjørnene i kassa og fuget sånn at det ikke er noen "kanter" hehe.
Alt som kan gå galt har gått galt,Drillen min har også tatt kvelden, Men er levert inn til reklamasjon skal prøve å muligens få lånt meg en drill i morgen. Borr har kvnekt, Skjært feil Målt litt feil, Fres som løsnet fra festet sitt. Men alt i alt så er kassa like hel og ting går litt framover iallefall. Har begynt og feste gulvet med islags muttere av type M10. Har også fått sprayet på sink spray på hullene jeg har borret og tatt litt små rust her og der under bilen. Fikk også tetta 2 stk små hull med tec7. Kassa har jeg begunt og bolte til gulvet men har jo selvfølgelig satt på plata oppå istedefor på siden som jeg egentlig skulle ha det men ikke har tenkt meg om så mangler 2 cm og feste med, MORRO men får heller bare feste en god bit av med under gulvet og bygge opp litt til å feste med. Er ikke noe som heter problemer tar bare litt lenger tid, hehe
Det ble også trippel baffel på kassa, Så toppen er god og "død" blir en avstiving inne i kassa mot front baffel. Er mulig jeg må montere baffelen inne i bagasjen pga det var trangt om plass når jeg skulle ha inn kassa.hehe
får se hva jeg får gjort i morgen
mvh kim
Comment
-
Takker. Blir 4 stk 12" ja alle elementene vil spille oppover. De andre elementene skal jeg prøve og få sikta etter 6x9 hullene så godt som mulig. Håper det vil se bra ut når jeg blir ferdig. Er også mulig at jeg får plass til batteriet jeg skal ha etterhvert bak setet.da ser en ingen kabler
mvh kim
Comment
Comment