Takker, det var det jeg håpet på når jeg kjøpte bilen.hehe. Har fått dempet den ene døra, men måtte lage nytt diskant hus på andre siden. Pga at jeg ikke tenkte på skinna på dørtrekket.
Nydelig å stå ute i 10 - og dempe. må si de gladen areo 1,8mm platene var meget GODE og legge. Klistrer seg godt fast også, noe jeg fant fort ut av.hehe håper på å få dempet den andre døra i morgen og få satt inn midbass og få justert litt og få lyd i kjerra igjen. Har lagt 1 lag på ytter blekket på døra, og kledd inner blekket med 1 tilpasset matte.
Må si at det er meget gos forskjell.
regner med å bli ferdig med diskant huset i kveld.
Igjen må jeg si at det er super service hos judys bilstereo
Hei, Har hvert litt stille på fronten, Har ikke orket og oppdatere føre nå. Har få dempet dørene og innstalert frontsettet, men ble ikke helt suksess, vinkelen på diskantene er helt grei selvom de skulle hvert vinklet litt anneledes. Var et rent h og dempe dørene. Har ikke lagt ut bilder av alt pga har ikke fått uploadet resten.Skal bli morro med db-drag igjen, gleder meg til å se hvor høyt jeg spiller nå etter jeg har ny amp,batteri og dynamo. håper på å få skiftet ut batteriet jeg har framme også, Da jeg tror det er helt dødt. Men må fixe en olje lekkasje,tennplugger pakinig i bunn panne og annen snacks.lol. men batteri håper jeg det blir føre db-drag i tønsberg!!!!
Idør føre alt begynte
dempe mattene
en dør ferdig
Har ikke fått lagt inn bilder av helt ferdig dører. men er ikke fornøyd med midbassen. Tror jeg må få lukket hullet som går til midbass med et eller annet. Er ikke så god midbass som når jeg hørte på sette på tv-boden. Den ene tweetwe protect lampen lyser også ved godt pådrag, MEN kun på den ene diskanten. Den andre lyser ikke noe. Noen som vet hva dette kan komme av. Er meget fin lyd i dette frontsettet. Meeen savner midbassen
Skal prøve å få samlet sammen kablene igjen, og trekt om høyttaler kablene i svart nylon strømpe. Har fått bestilt div deler til bilen og håper på å få ting fort ferdig
Hei, Har hvert litt stille på fronten, Har ikke orket og oppdatere føre nå. Har få dempet dørene og innstalert frontsettet, men ble ikke helt suksess, vinkelen på diskantene er helt grei selvom de skulle hvert vinklet litt anneledes. Var et rent h og dempe dørene. Har ikke lagt ut bilder av alt pga har ikke fått uploadet resten.Skal bli morro med db-drag igjen, gleder meg til å se hvor høyt jeg spiller nå etter jeg har ny amp,batteri og dynamo. håper på å få skiftet ut batteriet jeg har framme også, Da jeg tror det er helt dødt. Men må fixe en olje lekkasje,tennplugger pakinig i bunn panne og annen snacks.lol. men batteri håper jeg det blir føre db-drag i tønsberg!!!!
Idør føre alt begynte
dempe mattene
en dør ferdig
skal akkurat igang med det samme selv nå kim ! beholdt du plastikken som var der når du la dempinga, eller fjerna du det først ?
Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
| Gladen 75c6 - DD m4a |
| 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |
Hei, Jeg beholdt plastiken ja. Jeg kuttet bare forsiktig rundt plastikken og duct tapet den fast så klistret over matta bare pass på å ikke dekke hullene til klips.host hehe Men ikke dra vekk den svarte plsstikk lapp saken som beskytter høyttalerene. Den er kjekk og ha der*gjorde den feilen*
Hei, Jeg beholdt plastiken ja. Jeg kuttet bare forsiktig rundt plastikken og duct tapet den fast så klistret over matta bare pass på å ikke dekke hullene til klips.host hehe Men ikke dra vekk den svarte plsstikk lapp saken som beskytter høyttalerene. Den er kjekk og ha der*gjorde den feilen*
mvh kim
ahaa, skulle ønske jeg spurte før eg reiv av heele driten (a) hah, men den svarte lappen der fant jeg bakom ruta langt inni der, så den var long gone, skal uansett få inn en MDF-ring å feste høytaleren med, men må vell ha noe over vindusheisen ja .. fan
Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
| Gladen 75c6 - DD m4a |
| 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |
Comment