Ja da har en fått målt anlegget, Spillte 138,1db ved 36hz ikke helt fornøyd. Men tror ikke det er så galt med kun 1,5kw, og lukket kasse. Men fikk 1 plass i bass race som plaster på såret
Joda. Motivasjonen et fortsatt her vettu. Er bare vanvittig usikker på hvordan jeg vil ha det videre. Er ganske surt og rive alt jeg har bygd i bagasjen. Meen hadde ikke vert dumt med 2 stk 15" som spiller inn i bilen og skumme rundt. Og kjørt 3 til 4kw istedefor. Det som er viktig er ikke at det kun skal spille høyt.
Det MÅ også spille dypt. Er litt usikker på hvor mye jeg kan belaste de elementene jeg har nå. Hehe. Vet jeg slipper ut mye trykk mellom lufte lukene bak også. Meen nå er det konfirmasjon til jentungen og diverse. Så det får vente litt. Er jo tross alt ikke stinn av penger.
Da er mosconien festet Mangler et par små ting føre jeg får koblet ferdig. Men håper og bli ferdig i morgen. Skal bli morro og høre resultatet. Dreit meg litt ut på batteriet, Men fikk ordnet med festing av terminal og kabler. Har også dradd en ny tsunami signal kabel. Må si dette er en meget god kabel. Sitter kjempe bra og er lett og ta inn og ut Oppdaterer mere i morgen
Eller så kan du jo bygge ny konstruksjon med de elementene du har, kanskje en rimelig løsning som gir bra utbytte? Skjønner godt at du har andre prioriteringer også. Enten er man veldig ung og uten midler (husker det godt) ellers er man mindre ung men med mange flere ting (forpliktelser) å bruke pengene på.
Synes batteriholderen din så mycket solid ut jeg, hadde nok ikke laget nytt deksel selv hehe!
Ja da har en jobbet som en gud selvom det ikke ser sånn ut. hehe. diskant husene er modifisert og lakket på nytt. bilen er rubbet og polert. Ja bilenm er klar til utstilling. hehe
Siden det skjedde et eller annet med alpine diskanten ble de byttet ut med gladen sql. Syntes lyden var penere og litt mere "rolig" i alpine diskantene.
Men for all del sql diskantene spille mycket pent og ikke minst høyt.
Må si etter at jeg fikk satt inn mosconien så ble lyden sånn JEG ville ha den. muuuuhhaa
her kommer litt bilder
Bilen blir og se i skiens hallen hvis det er noen som vil ta en titt eller en lytt på stratusen etter kl 18.00 i morgen
polert
og igjen TAKK til Ole Petter på Judys Bilstereo for all hjelp SUPER service
mvh kim
Bass freek: Spørs om det hadde blitt optimalt. er forskjell fra bil til bil vett
Noen som vet hvor en kan få tak i små neodym magneter eller hva det heter. skulle hatt noen
Da får en oppdatere litt. Volten har gått fra 14,4-14,6 ned til 14,1-14,3. Så da tenkte jeg siden at det er så fint vær at det var på tide å bytte det ene løpe hjulet og dynamo reim.
Fikk da byttet etter mye om og men. volten ligger på 14v ved fullt fådrag og 14,2 v normal bruk. veldig merkelig dette her. den gikk ikke under 14,2 ved fullt pådrag før. Kan det være mulig at lade børstene blir så fort slitt? men er jo ikke dårlig lade spenning i den forstand. er jo mange ampere hehe
Ja da er det på tide og oppdatere litt
Da har endelig nytt batteri blitt kjøpt inn. Har fått dette inn. Hvor optimalt monteringen ble er en helt annen sak. Håper bare at batteriet holder seg på plass. hehe
Har funnet ut med lade spenningen også. Så fort det blir litt kaldt i vøret så går lade spenningen opp til 14,4-14,6 så den er god i alle fall
Har også kjøpt magneter til speil husene mine. Men dette blir lengere tid til jeg orker og fixe, Da jeg holder på å pusse opp hjemme Har også fått ordnet med flere voltmetere da det blir et eller 2 stk voltmeter til innstallert
Har også fått ordnet nye felger og dekk til bilen også ble 225/45/17 Subber litt hvis jeg kjører litt for fort over dumpler og diverse, men dette er liiitte. Tror jeg trenger nye dempere og fjærer bak da disse er meget sigene
Det jeg kan si i alle fall at det vil bli ombygging etter hvert. Men nå kommer oppussing og nytt kjøkken først, så får man se hvor man skal begynne. Skal ha storm maskin jeg også hehe
her kommer noen bilder av dagens økt
OLD battery. skal jaggu si dette har holdt lenge
Nytt batteri, ikke helt optimal størrelse, men men
Comment