Takk takk. Har fått ferdig sensorene og strømmen til vifte kontrollen/temp. Men manglet jo selvfølgelig sikrings holder trodde jeg hadde. Men den var sporløst forsvunnet. Så blir en tur til biltema i morgen.
Skal jaggu si det tar tid å lodde.
Får se om jeg lodder på vifte ledningene i morgen Men kommer nok ikke til å koble på de enda. tror jeg. host
Fikk til litt can trick i dag også. Dette var kun på batteri spenning, vel eller med 20 amp laderen på da. Batteri spenninga lå på 11,2v ved fullt pådrag. Dette var da med seteryggen lukket.
Hvis en ser i speilet på vidoen så ser du spaden detter ned og treffer styrofon plata. Dette er prisen av å basse i garasjen. hehe
Men morro var det iallefall
Skal også få litt glassfiber på plastiken i toppen av konsollen og blir lakket hvit. MEN det blir nok ikke enda
En får bare noen infall noen ganger. Å da er det digg å få opnådd noe
5v konverter loddet fast og andre støm kabler pluss sensorer
kun sensorer
Byttet ut kontakten som var på så det var lettere å se hva som var hva
Pluss at jeg hadde kuttet litt i den fra før av
Sensorer loddet på bak
Limt fast
Sensor til monoblokk, Hvor ideelt den er plassert kan sikkert diskuteres. Men ligger mellom kjøle rillene
Sensor til focalen
Sensor til mosconi n
Limt fast langs mono blokka
Den siste limte jeg bare fast for at den ikke skal ligge løst
Da kommer fortsettelsen. Nå fungerer temp sensorene. Alt støm fungerer som det skal. Testet vifte kontrollen og funket bra. Kan si at det er tight fit med en konsollen. Var helt grusom å trykke inn. Men den kommer ALDRI til i dette ut i alle fall. Tok en liten bass tur for å sjekke og sensorene fungerer bra. M å si at det bare spiller bedre og bedre. Men er utrolig redd for å sorenge elementene. Bassa på i 30 sek og begynte å lukte super svidd. trodde at elementene tok fyr. Men når jeg kjenner på støv hetta så er de kalde. Rister godt i sete kan du si. Er spent på hvor høyt dette spiller og ved hvile hz
Glemte å tilpasse til strøm bryter da jeg loddet. Men ordnet opp i problemet
Sannhetens øyeblikk
Er fornøyd med resultatet, selv om det er noe pirk igjen
Ingen Kims, ingen kos!
Nei du verden! Dette var jo fredagskosen på Onsdagsnatta!
Takk for at du deler med både bilder og videoer!
Håper du finner ut av sviddlukta! :P
Takk for bra tilbake mld er rimelig med en slik sak og alt i 1. Istedenfor å ha flere sensor displayer. Greit og kunne stille vifter etter behov. En får jo en slik smd sak også. Men blir fort litt dyrere
Er kjempe fornøyd med sensorene så langt. Har vært oppe i 15 grader. Så Kjelling er ikke akkurat temaet nå
Mulig at det blir litt revurdering av større vifter. Og muligens litt kraftigere. Skal testes ut hvor mye luft viftene flytter.
Sirkulasjon er viktig iallefall
Da får en oppdatere litt igjen. For det første må jeg si at den svidde lukta fra elementene har forsvunnet Bare jeg som er litt skeptisk noen ganger Trengte bare litt kjørlighet og makt for å komme i gang, høhø. Er stor fornøyd til nå. Spiller dypere og høyere. Selv om jeg begynner å bli litt vandt til lyden og syntes det spiller lavere. Men kjenner det på synet i visse sanger Front ruta flerxer godt kan du si. speilet løsner litt i festene også, Så skrujærn er i midt konsollen for og stramme speilet mer eller mindre etter hver tur
Er noen tekniske ting igjen på bilen da foringene til det ene demper tårnet begynner å bråke litt i kaldt vær. Men dette blir fikset senere da bilen SKAL senkes forran
Over til det som har skjedd nylig. Hadde ikke sigarett tenner uttak som fungerte, Så da jeg endelig fikk tid i går så var det bare å sette i gang. Nå er midt konsollene helt ferdig for nå.
Ble til at jeg trakk den i skai istedefor å lakke, Ble bare plunder. Kulde og ikke plast lakk er ingen god kombinasjon.
Uansett nå er alt bra
Plukket ut
Litt polyester og pussing senere
Etter trekking
Sigarett tenneren/gløderen passet med det hvite merke(ikke at jeg kommer til å bruke den)
Den som lytter skal bli hørt https://www.youtube.com/watch?v=Q2Cp...ature=youtu.be
Ser bilen ikke flexer så mye som jeg trodde. Det er jo forsdåvidt positivt. Den første filmen er med bilen forseglet. Tar jeg opp ruta så spiller det bedre. Er vansklig å få med flexinga noen ganger også Uansett min første video redigering.
SWEET BABY JESUS!
Nice video. Det ser ut til å trøkke alvorlig bra. Jeg vet at kamera ikke rettferdiggjør flexing som oftest, men jeg hører at hele bilen skjelver! Det er ekstra hyggelig å se at du ikke har noen problem med å spille en hel låt på skikkelig høyt volum, at ikke spenninga dropper i ned kjelleren etter ti sekund. Regner med du er ganske fornøyd nå!?
Takker for alle positive kommentarene. Alle som vil kan selvfølgelig få en demo
Til stig, en kaffe til demo skal aldri være noe problem
Mk1lars er ikke alltid at det er like bra geografisk.
Men en vet jo ikke hva som skjer til sommeren.
Bassfreek joda bilen får jevnlig massasje men så jeg hadde glemt en snutt der det kommer bobler opp ved lista til front ruta.hehe. Hvor bra det er er en annen sak.
Ting blir bare bedre og bedre med disse elementene. Nå kan jeg faktisk fyre opp flere sanger etterhverandre fint
Men på Low lows nede i 20hz området så kan en ikke spille super lenge.
Men er jo litt logisk også
Må si meg super fornøyd. Pent spiller det også. Er dørene som mangler på lyd biten. Og strøm biten har overrasket meg så det er bare morro
Comment