Flott arbeid her! Dette kommer til å bli en 'clean look'. Muligens jeg stjeler litt inspirasjon her til Lada prosjektet mitt..
Stå på videre, dette blir knall! Får ta en tur opp når jeg har fått lyd i min også
Tusen takk for mange fine og posetive tilbake meldinger. Det gir også motivasjon, Som du sier mareno er alltid noe å sette fingrene på. Men etter å brukt måneder på ting eller år for den saks skyld. Så er det kjipt hvis en ikke skal få bra finish. Spesielt når en ikke får til ting som en vil. Men igjen kunnskap er tingen. En må bare prøve å feile noen ganger.
En blir også klokere og mere erfaren på veien. Nå begynner det egentlig å bli morro med støpingen, For en føler at en har stål kontroll på enkelte ting.
Har som sagt tidligere en vision og den kommer nå snart, Men må prioritere familie litt også. Ting blir vanskligere når det skal være praktisk også og se bra ut i samme slengen
Det som er bra nå er at pakiningen til bagasjen vil ikke bli påvirket i den grad som i første omgang skal ikke ha noen lekkasje for å si det sånn
til stigA bare lån å stjel så mye du vil, Det er bare hyggelig tar det som et komplimang.
Mye mulig jeg tar turen nedover også time will show. Skal iallefall være klar til db-drag i støperiet 20 juni så har god tid Vet bass freek har snakket om å nedover også, Så hadde vørt morro å fått til et mini street meet
Må få skiftet demperene bak også, pluss noen andre ting i bak stillingen og hjul lagerene bak i samme slengen full service
Som en kompis av meg sa en gang. Han gjorde noe i bilen sin, så gjorde han det samme i min bil, og så ble han irritert fordi det var så mye finere i min bil pga mer erfaring
[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Som en kompis av meg sa en gang. Han gjorde noe i bilen sin, så gjorde han det samme i min bil, og så ble han irritert fordi det var så mye finere i min bil pga mer erfaring
Da kan jeg endelig si at jeg er ferdig med bagasjen, Er meget fornøyd med resultatet. Har vært mye pussing og sparkling i dag. Var også ute i dag og fant meg en ny bass plass Kan si det blåser godt ut ruta. Første gang i dag jeg har stått uttafor bilen med vinduet nede, Lagde noen video snutter. men begynte jo selvfølgelig å regne. Pluss en smule sliten og det var mørkt. Skal lage en snutt når det er sol. For da ser en flexxinga bedre
Tusen hjertelig takk for alle posetive tilbake meldinger Kan si det sånn at det var en byrde løftet vekk fra skuldrene. Er litt uvirkelig å si at jeg er "ferdig" men er jo det. Mulig jeg lager et deksel for bagasje lokket senere"host" da blir det 100% clean
Legger ut de snuttene jeg filmet i går, Dårlig gjennomgang. Men skal lage en system walktrough en dag. For er faktisk en del å gå igjennom
Comment