Announcement

Collapse
No announcement yet.

kims stratus prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• klart bevis på at man aldri blir ferdig! ;P mengang man TRUR man e fornøyd så finn man ut at hær ska d gjøres nåt mer
    meget bra arbeid!
    Audi A4 2.0TDI Quattro 2010

Comment

• Flott arbeid her! Dette kommer til å bli en 'clean look'. Muligens jeg stjeler litt inspirasjon her til Lada prosjektet mitt..
      Stå på videre, dette blir knall! Får ta en tur opp når jeg har fått lyd i min også

Comment

• Herregud, du har mye pågangsmot! Det er godt vi har sånne som deg (no popcorn)
        ?

Comment

• Tusen takk for mange fine og posetive tilbake meldinger. Det gir også motivasjon, Som du sier mareno er alltid noe å sette fingrene på. Men etter å brukt måneder på ting eller år for den saks skyld. Så er det kjipt hvis en ikke skal få bra finish. Spesielt når en ikke får til ting som en vil. Men igjen kunnskap er tingen. En må bare prøve å feile noen ganger.
          En blir også klokere og mere erfaren på veien. Nå begynner det egentlig å bli morro med støpingen, For en føler at en har stål kontroll på enkelte ting.
          Har som sagt tidligere en vision og den kommer nå snart, Men må prioritere familie litt også. Ting blir vanskligere når det skal være praktisk også og se bra ut i samme slengen
          Det som er bra nå er at pakiningen til bagasjen vil ikke bli påvirket i den grad som i første omgang skal ikke ha noen lekkasje for å si det sånn
          til stigA bare lån å stjel så mye du vil, Det er bare hyggelig tar det som et komplimang.
          Mye mulig jeg tar turen nedover også time will show. Skal iallefall være klar til db-drag i støperiet 20 juni så har god tid Vet bass freek har snakket om å nedover også, Så hadde vørt morro å fått til et mini street meet
          Må få skiftet demperene bak også, pluss noen andre ting i bak stillingen og hjul lagerene bak i samme slengen full service

mvh kim

Comment

• Som en kompis av meg sa en gang. Han gjorde noe i bilen sin, så gjorde han det samme i min bil, og så ble han irritert fordi det var så mye finere i min bil pga mer erfaring
            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• Originally posted by Defus View Post
              Som en kompis av meg sa en gang. Han gjorde noe i bilen sin, så gjorde han det samme i min bil, og så ble han irritert fordi det var så mye finere i min bil pga mer erfaring
              Enig i den!
              ?

Comment

• Haha, Er vel noe sannhet i det
                Da var det en mini update igjen

Hadde en meget dårlig dag der alt gikk galt, så tok derfor noen dagers pause

Så da var det fram med plasten og glassfiberen igjen

litt fram og tilbake med tilpasninger

Ble myyyye sterkere enn jeg hadde trodd

Kutte til passform

Så var det disse glass ballongene igjen

Da får dette tørke og godgjøre seg så det kan pusses ned i morgen

tok ikke så mange bilder under prossesen da jeg brukte mobilen som media spiller ,)

mvh kim

Comment

• Da kan jeg endelig si at jeg er ferdig med bagasjen, Er meget fornøyd med resultatet. Har vært mye pussing og sparkling i dag. Var også ute i dag og fant meg en ny bass plass Kan si det blåser godt ut ruta. Første gang i dag jeg har stått uttafor bilen med vinduet nede, Lagde noen video snutter. men begynte jo selvfølgelig å regne. Pluss en smule sliten og det var mørkt. Skal lage en snutt når det er sol. For da ser en flexxinga bedre

Etter litt pussing

Begynner å ligne noe

Så var det trekking igjen

2kvm med skai

litt pressing på skai n

Ble helt ok

BAM el finito

Innstalert oh yes

Natt bilde

mvh kim

Comment

• Fy faen så konge!
                    Vinner du ikke en pris eller to for den finishen der, så kan du kjøpe vedkommende et par briller, for det der er strøkent!

Comment

• Veldig nice! Bra jobba!

Comment

• Fåkkings sweet! Lang prosess med kjemperesultat. Kan tenke meg det føles digg å fullføre den bagasjen skikkelig!?
                        Standing by for videos...
                        never enough!

Comment

• Pent !!!

Comment

• Tusen hjertelig takk for alle posetive tilbake meldinger Kan si det sånn at det var en byrde løftet vekk fra skuldrene. Er litt uvirkelig å si at jeg er "ferdig" men er jo det. Mulig jeg lager et deksel for bagasje lokket senere"host" da blir det 100% clean
                            Legger ut de snuttene jeg filmet i går, Dårlig gjennomgang. Men skal lage en system walktrough en dag. For er faktisk en del å gå igjennom

https://youtu.be/PmaxryOLc78

mvh kim

Comment

• Frostet plexi over forsterker og det andre hullet?
                              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• Å ny video ble laget, fy å det flexxer. Blir nesten bekymret for ruta

https://youtu.be/bEwsQ1P8T-Q

mvh kim

Comment

Working...
                                X