Announcement

Collapse
No announcement yet.

kims stratus prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Utrolig hva frontruta tåler :P

Dette ble et veldig lekkert resultat! Inspirerende.

Comment

• Er du åpen for konstruktiv kritikk og eller?
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

Comment

• Til neste bygg tror jeg du vil tjene på å planlegge litt mer først. For meg ser finishen på bagasjerommet veldig rotete ut. Det er usymmetrisk med en forsterker 'stående' (focal), en annen 'stående' (mosconi), ugjevn kant under plexiglasset osv. I tillegg ser det på bildene ut som det er veldig skrukkete, både pga ugjevn flate under og pga valg av dårlig skai i kriker&kroker. Da hadde det kanskje vært bedre å trukket de rette flatene med skai og lakkert de delene som ble støpt (pga. bend som er vanskelig å trekke med billig skai).

Selvfølgelig kan det være bildene som ikke yter rettferdighet
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• Synes det er flott arbeid jeg og gir deg credit for det
          ?

Comment

• Jeg er åpen jeg Tony til ung er enig og uenig. Ja men et ikke alltid plass til ting. En har det en har til å jobbe med. Og nei det er ikke nautiluz finish på dette. Er ikke 110 % hele veien. Men igjen første gang jeg laget noe slikt. Er uansett fornøyd selv. Men tar imot tips og triks

Mvh Kim

Comment

• mini update på tall og hz var på db drag i Tønsberg og målte 145,4 db ved 45 hz lukket med bilen av. Var da ikke fornøyd med dette tallet ved den hz. Men etter ny måling med spl lab og med 1 dør åpen

Litt dårlig bilde men tall synelige. Er fornøyd med det tallet på 27 hz

mvh kim

Comment

• Det er madness min gode mann! Veggen min spiller elendig nede på 27Hz. Har lyst til å høre dette low-end monsteret!
                never enough!

Comment

• Hey, jeg har lest en del i tråden din og kikket gjennom mange av bildene, men lurer på en ting.

Du har DD Redline-subbene, merket du at de var veldig seige å "spille inn"?
                  Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

• Hei. Seige å seige, tok litt tid føre de løsnet opp ja. Men opphengt er meget hardt. Så tar litt tid har du redline 7 serien selv?
                    Tåler greit med juling. Men de er ikke så glad i lengda nede i 21-27hz området

Mvh Kim

Comment

• Originally posted by kimafro View Post
                      har du redline 7 serien selv?
                      Tåler greit med juling.

Mvh Kim
                      Ja, har DD 715 selv. Og er seeeeeige enda, midbassene mine spiller høyere bass... Får vel bare ta tiden de trenger.

Er det noen tuning du anbefaler til disse, sånn erfaringsmessig?
                      Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

• Artig med så bra trykk du får til helt nede på de frekvensene. Til trunk bygg å være så er dette skikkelig bra tall synes jeg. Dessuten har jeg har fortsatt lyst til å høre monsteret som du har brukt så mye tid på å bygge.
                        never enough!

Comment

• Hvilke midbasser har du? Hva driver du elementet med, og hvilke tuning. Disse koser seg nok best ved 35hz
                          Hvor stor kasse har du til den?
                          Mvh Kim

Comment

• Originally posted by bass-freek View Post
                            Artig med så bra trykk du får til helt nede på de frekvensene. Til trunk bygg å være så er dette skikkelig bra tall synes jeg. Dessuten har jeg har fortsatt lyst til å høre monsteret som du har brukt så mye tid på å bygge.
                            Vi skal nok få ordnet det en dag Johan er super fornøyd. Men mye vil ha mere

Mvh Kim

Comment

• Originally posted by kimafro View Post
                              Hvilke midbasser har du? Hva driver du elementet med, og hvilke tuning. Disse koser seg nok best ved 35hz
                              Hvor stor kasse har du til den?
                              Mvh Kim
                              Kassa er 135 L, 30 Hz tuning, DD M1c amp.

Comment

• Burde trykke greit det der, 6" aero port? Du blir nok fornøyd når den får myket seg opp litt

Mvh Kim

Comment

Working...
                                X