Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf 3 med 2 stk 18" i vegg..!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

blir å demontere seter osv for å montere sammen kassen I bilen .
    storkasse , liten bil hehe
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

Comment

hehe men plass er det
      MVH, Øivind Sandvik
      sigpic
      www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
      www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Har da vært og hentet subbene nå idag
        Jenta bak kassen på posten klarte ikke bære de opp, så måtte ta de rundt butikk-kassa og ut.. Folk som skulle betale osv på butikken måtte flytte seg osv, og de så bare rart på meg..! Var et litt komisk syn.. Må si jeg flirte godt etterpå når de var i bilen, hehe

Ble desverre bare 1 dårlig bilde idag.. men skal ta flere bilder senere
        Subbene var STORE, og veier ca 25kg pr stk.. gleder meg til og få testet de.. !

Comment

se her ja. gleder meg til å følge med videre. stå på

mvh kim

Comment

Blir flere me 2 stk 18 ja blir arti
            http://www.youtube.com/user/lappis22
            Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

Comment

Takk for det Klimafro

Blir vel litt heftigere og noen klasser høyere enn meg du da Lapp
              Men skal vel ikke ha vegg du ?

Comment

Ikke vegg nei. Dag J har tegnet å laget en kasse til meg så ser kjempe bra ut. Er i lakerings boksen nå.
                http://www.youtube.com/user/lappis22
                Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

Comment

det er 18" som er greier stilig bygg
                  FI SP4
                  LIB
                  Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
                  DD4LIFE

Comment

Ja, det er morro med så stort membraareale
                    Takk for det
                    Bruker disse 18" i bruksbilen nå, og det funker velig bra, gleder meg til høre i vegg

Kommer litt mer oppdatering senere..

Comment

Hva skjer med veggen da?

Comment

Originally posted by zxsonnyxz View Post
                        Hva skjer med veggen da?
                        Joda, golfen står hos min gode venn 5 mil unna meg enda og venter,Stresser ikke med den enda..
                        Må si at det er tragisk fælt og bo i borettslag utenfor Trondheim og være avhengig av venner for og skru og bygge bilstereo
                        Uten han så hadde jeg ikke hatt sjangs til og ha bilstereo som hobby

Blir å starte på den neste år nå.. Skal bruke den for morro til konkurranse bare for og se hvordan det går..
                        Kassen er nesten ferdig faktisk, mangler bare avstiving,frontbaffel,tetting med MASSE skum og feste den da selfølgelig... Det blir

blir ganske høy tuning på kassen.. opp mot 45 hz..Skal brukes til ESPL konkurranse.
                        Etter en prat med hjelpsomme Jonas Tautra(Han med DD volvoen) så blir det og teste med 5 stk 6" porter.
                        Håper det blir plass..!

Bilder og slikt kommer senere..
                        Last edited by lyd; 16-12-2012, 20:14.

Comment

Fant noen bilder faktisk:

Comment

Digge progresjonen på anlegget ditt mye vil ha mere passe godt her !
                            Ble veldig interesert i å hør om mr. HLS muligens vil bygg ei ordentli kasse te mæ, om det e muli da ; )
                            Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
                            | Gladen 75c6 - DD m4a |
                            | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

Comment

Originally posted by Rexonix View Post
                              Digge progresjonen på anlegget ditt mye vil ha mere passe godt her !
                              Ble veldig interesert i å hør om mr. HLS muligens vil bygg ei ordentli kasse te mæ, om det e muli da ; )
                              takk for det ja du må høre med han,han er flink med utregne og bygging veldig grei person!

Comment

Originally posted by lyd View Post
                                takk for det ja du må høre med han,han er flink med utregne og bygging veldig grei person!
                                det trengs trur æ, prøvd mæ for første gang på kasse, og fyfan den ble stygg og shabby ! men tar æ helt feil om æ trur HLS e fra stjørdaln ? bor i Hommelvik selv : p
                                Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
                                | Gladen 75c6 - DD m4a |
                                | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

Comment

Working...
                                X