Har da vært og hentet subbene nå idag
Jenta bak kassen på posten klarte ikke bære de opp, så måtte ta de rundt butikk-kassa og ut.. Folk som skulle betale osv på butikken måtte flytte seg osv, og de så bare rart på meg..! Var et litt komisk syn.. Må si jeg flirte godt etterpå når de var i bilen, hehe
Ble desverre bare 1 dårlig bilde idag.. men skal ta flere bilder senere
Subbene var STORE, og veier ca 25kg pr stk.. gleder meg til og få testet de.. !
Joda, golfen står hos min gode venn 5 mil unna meg enda og venter,Stresser ikke med den enda..
Må si at det er tragisk fælt og bo i borettslag utenfor Trondheim og være avhengig av venner for og skru og bygge bilstereo
Uten han så hadde jeg ikke hatt sjangs til og ha bilstereo som hobby
Blir å starte på den neste år nå.. Skal bruke den for morro til konkurranse bare for og se hvordan det går..
Kassen er nesten ferdig faktisk, mangler bare avstiving,frontbaffel,tetting med MASSE skum og feste den da selfølgelig... Det blir
blir ganske høy tuning på kassen.. opp mot 45 hz..Skal brukes til ESPL konkurranse.
Etter en prat med hjelpsomme Jonas Tautra(Han med DD volvoen) så blir det og teste med 5 stk 6" porter.
Håper det blir plass..!
Digge progresjonen på anlegget ditt mye vil ha mere passe godt her !
Ble veldig interesert i å hør om mr. HLS muligens vil bygg ei ordentli kasse te mæ, om det e muli da ; )
Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
| Gladen 75c6 - DD m4a |
| 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |
Digge progresjonen på anlegget ditt mye vil ha mere passe godt her !
Ble veldig interesert i å hør om mr. HLS muligens vil bygg ei ordentli kasse te mæ, om det e muli da ; )
takk for det ja du må høre med han,han er flink med utregne og bygging veldig grei person!
takk for det ja du må høre med han,han er flink med utregne og bygging veldig grei person!
det trengs trur æ, prøvd mæ for første gang på kasse, og fyfan den ble stygg og shabby ! men tar æ helt feil om æ trur HLS e fra stjørdaln ? bor i Hommelvik selv : p
Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
| Gladen 75c6 - DD m4a |
| 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |
Comment