Heisann!
Har funnet ut at anlegget i Alf (bilen min) ikke tilsvarer min ungdommelige krav. Tenker dermed å bytte ut alt. spilleren, alle høyttalere + å kjøpe forsterker(e) og bass.
Bilen - Alfa Romeo 156 2000 mod. 1,8 144 hk sedan. Så er det på plass
Vil ha et anlegg med en god og dyb bass. Men også god lydkvalitet i høyttalere. Er veldig i tvil om jeg skal ha høyttalere i hattehyllene ettersom jeg hører så mye rart der. Men skal ha i alle 4 dørene.
Vurderer også kondensatorer, men vet ikke helt om det er nødvendig?
Prøver å holde meg rundt 15 lapper
Krav til spiller - Kan ta usb og aux. CD er ikke et must, men et pluss.
Kom gjerne med tips til høyttalere, forsterker(e), spiller og sub. Alt taes i mot med åpne armer.
pg hvor det er mulig å få tak i (:
Ellers så har jeg ikke all verdens peiling, men litt. Har også mulighet til å få hjelp til å koble opp.
takker
Har funnet ut at anlegget i Alf (bilen min) ikke tilsvarer min ungdommelige krav. Tenker dermed å bytte ut alt. spilleren, alle høyttalere + å kjøpe forsterker(e) og bass.
Bilen - Alfa Romeo 156 2000 mod. 1,8 144 hk sedan. Så er det på plass
Vil ha et anlegg med en god og dyb bass. Men også god lydkvalitet i høyttalere. Er veldig i tvil om jeg skal ha høyttalere i hattehyllene ettersom jeg hører så mye rart der. Men skal ha i alle 4 dørene.
Vurderer også kondensatorer, men vet ikke helt om det er nødvendig?
Prøver å holde meg rundt 15 lapper
Krav til spiller - Kan ta usb og aux. CD er ikke et must, men et pluss.
Kom gjerne med tips til høyttalere, forsterker(e), spiller og sub. Alt taes i mot med åpne armer.
pg hvor det er mulig å få tak i (:
Ellers så har jeg ikke all verdens peiling, men litt. Har også mulighet til å få hjelp til å koble opp.
takker
Comment