Har vært lenge på forumet her men aldri tatt meg bryet med prosjekttråd. Har vært stereohue siden første bil for 10 år siden, men hatt litt laber interesse og innsatsvilje siste årene. Har heldigvis(ikke for lommeboka) fått litt blod på tann igjen og bygger i golf 3 en min. Forsåvidt den beste og enkleste bilen jeg har bygd i vil jeg si
"Gullet". Senk kommer etter EU i april:
Litt bortskjemt med verkstedsplass
Så så vidt i sommerbilen, litt stereoplaner det også med tia:
Har ett lite lakkbu prosjekt på gang også:
Utstyrsliste for bilen, vil ikke forandre seg så mye tror jeg:
Spiller: Pioneer PRS88
Forsterkere: Hertz HP4D
Hertz energy HE2
Hifonics BRZ2400.1
Subwoofer: DD 1515 i ferdig DD kasse
Høytalere: CDT 6.5" M6+ mid/sub
Morel elate 4" coax i dash
Focal 6.5"s coax i bakdørene(skal kunne slåes av og på dersom passasjerer)
Batterier: 2 biltema 70Ah AGM batterier
Bilder av det meste:
Ser slik ut foreløpig, driver på å demper. Har dempa tak, framdører og mesteparten av bagasjen:
Mye av grunnen til at jeg fikk blod på tann var da jeg kjøpte en skrapa gti og fikk skinninteriør i bilen, var plutselig litt kjekkere om resten av bilen da ser bra ut og anlegget blir skikkelig
Skal ha inn dørtrekka fra den også så da spørs det om jeg får plass til CDTene lenger samt skal ha inn elektriske vinduer framme om jeg får det til
Det var det for denne gang. Dørene fremme er dempa for lenge siden så har ikke bilder der. Satser på å få ferdig demping i helga og trekt om taktrekket til uka(venter på stoff). Skal også inn svarte lister overalt da så bilen blir helt svart inni
"Gullet". Senk kommer etter EU i april:
Litt bortskjemt med verkstedsplass
Så så vidt i sommerbilen, litt stereoplaner det også med tia:
Har ett lite lakkbu prosjekt på gang også:
Utstyrsliste for bilen, vil ikke forandre seg så mye tror jeg:
Spiller: Pioneer PRS88
Forsterkere: Hertz HP4D
Hertz energy HE2
Hifonics BRZ2400.1
Subwoofer: DD 1515 i ferdig DD kasse
Høytalere: CDT 6.5" M6+ mid/sub
Morel elate 4" coax i dash
Focal 6.5"s coax i bakdørene(skal kunne slåes av og på dersom passasjerer)
Batterier: 2 biltema 70Ah AGM batterier
Bilder av det meste:
Ser slik ut foreløpig, driver på å demper. Har dempa tak, framdører og mesteparten av bagasjen:
Mye av grunnen til at jeg fikk blod på tann var da jeg kjøpte en skrapa gti og fikk skinninteriør i bilen, var plutselig litt kjekkere om resten av bilen da ser bra ut og anlegget blir skikkelig
Skal ha inn dørtrekka fra den også så da spørs det om jeg får plass til CDTene lenger samt skal ha inn elektriske vinduer framme om jeg får det til
Det var det for denne gang. Dørene fremme er dempa for lenge siden så har ikke bilder der. Satser på å få ferdig demping i helga og trekt om taktrekket til uka(venter på stoff). Skal også inn svarte lister overalt da så bilen blir helt svart inni
Comment