Har de signalkablene ligget i garagen hjemme hos meg før, eller er det bare jeg noe innbiller meg?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Olings: Volvo V40 T4 get Kicked!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Da er dagens økt ferdig, her er noen bilder av hva som har skjedd idag:
Dørene skal tilpasses Hertz 6,5" og trekkes i samme stoff som dashbord, her ligger bare dagens trekking løst under:
Imorgen håper jeg dashbord står helt ferdig montert, er mye eletronikk som skal trekkes, delefiltrene blir montert bak midtkonsollen.
Comment
-
Har gjort litt de siste dagene også
Montert Strobe kit, utrolig morsomt å skremme kompisser
Vi rev i stykker kontrollboksen, og customiserte den i dash'en:
Så er taket dempet, trekt og montert:
Har også begynt litt smått med konstruksjonene bak i bilen:
Her er grunnplata endelig ferdig og tilpasset:
Delefiltre er montert i hanskerom, noe som ble utrolig stilig:
Ferdig bilde av delefiltrene kommer straks
Godt verktøy er viktig:
Denner er IKKE billig:
Så var vi innom "Industrivarer AS" og skulle handle lakksprøyte, skulle kjøpe noe jalla greier til limet, og betalte 400 kr for sprøyta, da vi kom til verkstedet viste det seg at vi hadde fått med 2 (!) 1800 kroners proffsprøyter i pakken (Kjøpte utstillinga, så de la nedi 2 proffsprøyter istede for 1 jalla og 1 tektylsprøyte), Så nå har vi èn til lakk, og èn til lim
Så gikk vi tom for det røde kontaktlimet fra Installbay, så vi dro til byen for å handle kontaktlim, da fikk vi tak i denne typen:
Dette limet var bare helt KONGE! Det var ikke like tykt som den røde fra Installbay, men dobbelt så kraftig, MINST! litt lengre herde tid også, så dette limet anbefaler jeg på det sterkeste, får det i 5 liter for ca 500 kr, og 25 liter for 1500 kr. Dette var et WOW produkt når det gjelder kontaktlim.
Har også lagd bafflene til sub elementene, samt begynt å forme kassene, slik at det er bare å legge på fleece og polyester
Comment
-
Det her ser helt konge ut, tror det blir meget bra, har et spørsmål da, for å løsne de pakningene i framdøren der elektronikken går inn fra dashbordet til døra, har du no tips? Isåfall hva må jeg løsne (begge sider) for å få tatt det av å smelt kabler igjennom?
Har en 96 S40, regner med det er samme greia på døreneMvh Thomas Pedersen
-------------------------------------------
1996 S40 1.8 - Pioneer - RE SE Audio - Soundmagus
Comment
-
Originally posted by king_pedersen View PostDet her ser helt konge ut, tror det blir meget bra, har et spørsmål da, for å løsne de pakningene i framdøren der elektronikken går inn fra dashbordet til døra, har du no tips? Isåfall hva må jeg løsne (begge sider) for å få tatt det av å smelt kabler igjennom?
Har en 96 S40, regner med det er samme greia på dørene
Comment
-
Zalo funker perfekt til slikt ja, mye enklere da :P Bare det ikke skummer av døra når den blir våt =)
Comment
-
Vist du kjenner en elektrikker eller rørlegger har de en fin spray som brukes for å enten dunke sammen avløpsrør med eller trekke ledninger i plastrør med
Comment
-
Absolutt alt er i strømper
Comment
Comment