Announcement

Collapse
No announcement yet.

NoZ_87 BMW520 Audiobahn.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    sfh: OM man har skiluke ja

    gålfen: det er såklart opp til hver enkelt, men dersom jeg personlig skulle gjort en avveining mellom a) hvor store deler av tiden jeg ønsket meg god bass opp mot b) hvor mange ganger jeg virkelig hadde bruk for en 5.e seteplass hadde nok alternativ a vunnet ganske suverent.

    Comment


    • #17
      Holder med 3 venner
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #18
        Originally posted by epifant View Post
        sfh: OM man har skiluke ja
        Mener alle bmw'er er klargjort for skiluke.. Sitter en plate som er festet i 4 punkter, den er jo bare å plukke ut og sette på en pakning langs den skarpe kanten.
        Og om man har behov for den midtre seteplassen, er det vel bare å lukke igjen armlenet?

        Løsningen til "sfh" er nesten den eneste som funker greit i sedan, men har ett prosjekt i e34'en til en kamerat, hvor element og refleksrør skal opp gjennom hattehyllen og kassen bygges ned under. Det skal gjøres sånn for å spare plass bakover i bagasjerommet, siden elementet er så dypt. Spent på hvordan det vil låte!
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

        Comment


        • #19
          1 venn er nok
          Jonas Tautra
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #20
            Originally posted by Hifonic View Post
            1 venn er nok
            Ikke alle har 5km til nærmeste nabo da *plystre*
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #21
              alle bmw`er har mulighet for skiluke . men ikke alle har armlenet bak
              jeg for min del har ikke hørt en bil/bmw/sedan med bandpass som gjør en like grei jobb som i min bil.

              sub i hylla funker det også :

              Comment


              • #22
                Å plassere en 15" i hatthylla på en BMW Sedan skal vell litt mer til vil jeg tro..Dårlig om plassen der når det er snakk om 15" iallefall. Men med 2x10" eventuelt karnsje noen mindre 12" går nok regner jeg med
                VW/Audi ende-tusi-ast!

                Comment


                • #23
                  Det som er, to normale 10" ville nok spilt bedre enn den audiobananen også.
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #24
                    har du sjøl hørt, og testa den 15"...?
                    og hva mener du er to `normale` 10".......?

                    Comment


                    • #25
                      Ja, hva er en normal 10"?
                      VW/Audi ende-tusi-ast!

                      Comment


                      • #26
                        to stk, helt greie billige 10". f.eks 10" peerless til rundt 1k per stk. ikke noe overdrevent, men noe som er greit for mannen i gata

                        Jeg har hørt en del audiobanan, og jeg er ikke videre imponert, men jeg har ikke hørt den 15" der, derfor skrev jeg "ville nok". uten å påstå noe
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Joakim View Post
                          Mener alle bmw'er er klargjort for skiluke.. Sitter en plate som er festet i 4 punkter, den er jo bare å plukke ut og sette på en pakning langs den skarpe kanten.
                          Og om man har behov for den midtre seteplassen, er det vel bare å lukke igjen armlenet?

                          Løsningen til "sfh" er nesten den eneste som funker greit i sedan, men har ett prosjekt i e34'en til en kamerat, hvor element og refleksrør skal opp gjennom hattehyllen og kassen bygges ned under. Det skal gjøres sånn for å spare plass bakover i bagasjerommet, siden elementet er så dypt. Spent på hvordan det vil låte!
                          er ikke det. denne måtte vi sage ut hull på bak.
                          MVH, Øivind Sandvik
                          sigpic
                          www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                          www.sandviksbassogbongel.com

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by neptyr View Post
                            to stk, helt greie billige 10". f.eks 10" peerless til rundt 1k per stk. ikke noe overdrevent, men noe som er greit for mannen i gata

                            Jeg har hørt en del audiobanan, og jeg er ikke videre imponert, men jeg har ikke hørt den 15" der, derfor skrev jeg "ville nok". uten å påstå noe
                            bygde en 180 liters porta kasse med 2 rør på 30cm X 4". spillte så sunnsykt dypt at han som hadde subben ikke ville ha den:P han mente bilen ville ta skade av all ristingen
                            MVH, Øivind Sandvik
                            sigpic
                            www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                            www.sandviksbassogbongel.com

                            Comment


                            • #29
                              noen som er flinke til å regne på slike kasser da? har lyst til å prøve dette.

                              Audiobahn AW1506T.

                              noen som gidder å kaste in et godt forslag til bånnpasskasse da?
                              MVH, Øivind Sandvik
                              sigpic
                              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                              www.sandviksbassogbongel.com

                              Comment


                              • #30
                                designe en bandpass er greit...men resultatet er like morsomt å høre hver gang..hehe..mye stress me å få BP til å funke sikkelig, for uansett hvor fint det ser ut på pc så er det noe annet i bilen men man får et utgangspunkt til å modde kassa senere da.

                                1506 funker fint i en 45L++ lukket, har ganske grei xmax til å bli lavt tunet og flytte litt luft i en BR..

                                Comment

                                Working...
                                X