Announcement

Collapse
No announcement yet.

Techpoint: Fiat Panda dB-drag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    hehe,
    skulle vel tro at det var i stand til å lage litt lyd hvertfall, så får vi jo se etterhvert som jeg får montert og testet litt moro skal det bli uansett.

    Comment


    • #17
      Er detta de nyeste 15" til pioneer ? Og koster rundt en 12k? mener det...

      Deilige.. Slike er også vurdert hos meg hvis jeg får råd, eventuelt 12" eller de gamle 12"... Stor forskjell på de gamle og de nye 12" til Pioneer? TS-W5000SPL - TS-W5102SPL er det vel de heter..
      Øyvind Kalbækken

      Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Øyvind View Post
        Er detta de nyeste 15" til pioneer ? Og koster rundt en 12k? mener det...

        Deilige.. Slike er også vurdert hos meg hvis jeg får råd, eventuelt 12" eller de gamle 12"... Stor forskjell på de gamle og de nye 12" til Pioneer? TS-W5000SPL - TS-W5102SPL er det vel de heter..
        Dette er de nye 15" ja..

        Det er litt forskjell på ny og gammel 12", det som skiller de to er at spolen er noe bedre på den nye så den tåler litt mer effekt, mener på det er 6kw maks på den mot 5kw maks på den gamle. Den største forskjellen ligger nok i at TS-W5000SPL har 2x4 ohm spoler mens den nye TS-W5102SPL har 2x2 ohm spoler.

        Brutalt spiller det uansett, hehe...

        Comment


        • #19
          Originally posted by Øyvind View Post
          Er detta de nyeste 15" til pioneer ? Og koster rundt en 12k? mener det...
          Jeg vet om ettpar 12" av nye versjonen som er til salgs for en hyggelig pris!

          Mvh
          Dag Johansen
          "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

          Comment


          • #20
            Originally posted by Techpoint View Post
            Etter litt venting er endelig utstyret ankommet, begynner vel på se på hvordan det skal monteres også om ikke lenge
            Var sparsomt med info om de forsterkerene på Pioneer.no
            Vet du hva slags impedans effektoppgivelsene er oppgitt i?
            Maks strømtrekk 67ampere står det, men så er det 240ampere sikringer på de!?

            Mvh
            Dag Johansen
            "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

            Comment


            • #21
              Originally posted by Dag Johansen View Post
              Var sparsomt med info om de forsterkerene på Pioneer.no
              Vet du hva slags impedans effektoppgivelsene er oppgitt i?
              Maks strømtrekk 67ampere står det, men så er det 240ampere sikringer på de!?

              Mvh
              Dag Johansen
              Bruksanvisningene til disse forsterkerene, gjelder PRS-D ampene skal man ta med en klype salt, specene stemte ikke på PRS-D5000SPL, og gjør nok ikke det på PRS-D2000SPL'en heller.

              Oppgitt til 2kw stabilt i 1 ohm

              Comment


              • #22
                Har i dag sett litt i pandaen åssen dette skal monteres, og har fått en viss peiling, forhåpentligvis er jeg klar for å stille i Super Street 1+ på gatebil om ca 14 dager.

                Slenger med ett par bilder av hele anlegget utpakket har tatt med den gamle TS-W5000SPL subben til sammenligning

                Last edited by dBcompaniet; 19-07-2007, 22:18.

                Comment


                • #23


                  Trengs det si mer??
                  Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by sqwannabe View Post


                    Trengs det si mer??
                    Tror ikke det nei

                    Comment


                    • #25
                      du er borte hos johnny og tuster en del, stemmer ikke d?
                      vet du om han har 50mm2 svart stinger kabel? mener å huske d...
                      Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                      Comment


                      • #26
                        Det er jeg ikke helt sikker på, men regner nesten med det, du får nesten bare ringe eller stikke innom der på mandagen og sjekke, skal innom der på mandag sjøl.

                        Comment


                        • #27
                          kan ikke du bare sende meg en PM etter du har vært der da? Er ikke no kjempehast enda akkurat med kabler.. mye som gjenstår før dem trengs..
                          Last edited by Legatia; 01-07-2007, 12:39.
                          Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                          Comment


                          • #28
                            Trakk strømkabler og lagde nye bafler i dag. i morra gjøres det meste ferdig

                            Blir 2x12" og Street Max 1-2 på rudskogen.

                            Comment


                            • #29
                              Oppdatering?

                              Har Pioneer TS-W5102SPL, så det er "lillebroren" til de 15 tommerene du har
                              It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
                              Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Larsi View Post
                                Oppdatering?

                                Har Pioneer TS-W5102SPL, så det er "lillebroren" til de 15 tommerene du har
                                Ikke mye bilder jeg har fått tatt her men
                                testet det for første gang for noen timer siden, men har ikke målt.
                                Last edited by dBcompaniet; 19-07-2007, 22:19.

                                Comment

                                Working...
                                X