Det er nok høyest tvilsomt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mazda RX-8 SQL Prosjekt
Collapse
X
-
Originally posted by TakeTheTime View PostIkke quality nei, men gyldenløve. Er ikke så ille her.
Forresten helt sykt varmt her idag, målte 32 grader ista! I skyggen!!Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?
Comment
-
Vel, da får jeg se om jeg får ut noen flere bilder.
Har fått litt "orden" på kablene. Ikke akkurat vakkert, men de er iallefall kveilet opp og festet. Uansett så blir alt dette skjult bak setet og under ny hattehylle
Var som nevnt en tur hos glassmesteren og fikk ordnet med 8mm glass i går.
Plukket samtidig med litt 19 og 16mm MDF. Greit å ha litt liggende
Bestemte meg for å prøve å lage de nye rammene for vinduene litt mer nøye enn de forrige, så da var det frem med litt bedre verktøy enn stikksaga
4 plater for ramme til vinduer
Freset ut spor som glasset kunne ligge i
Dette ble så limt og skrudd sammen
Fjernet resterende lim og pusset litt
Liten testmontering
Boltet kassa sikkelig sammen før montering av vinduene
Trukket og montert vinduene. Ble litt mye gjenskinn fra dempemattene oppunder bagasjerommet, så spørs om jeg kommer til å trekke dette med stoff for å fjerne gjenskinnet i vinduene.
Har også fått gjort litt mer med tablet'n i dag.
Fant ut at dempematter kunne brukes til mye rart. Fjernet aluen på noen biter jeg hadde liggende igjen og klistret på ett patendbånd. Festet også litt på baksiden av 2DIN åpningen i dashen og klistret tablet'n fast i dette. Sitter som ett skudd etter frontplata er dyttet på plass og lagt tableten i klem
Jeg har også fått testet en USB DAC med optisk ut samt JoyCon enheten for rattkontroll og eksternt tastatur på en usb hub. Alt fungerte strålende
Begynner å se lovende ut tablet prosjektet nå. Men jeg har nok endel arbeid igjen med å lage macroer i mot rattkontrollen.
Comment
-
Den tablet-monteringa så lekent lettvint ut!Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by ugn View PostDen tablet-monteringa så lekent lettvint ut!
Comment
-
Tok en liten fotoshoot "by night" her
Noe sier meg at jeg trenger ett lag eller 3 til med dempematter på bagasjelokket
Det står å hopper minst 1cm opp og ned. Usikker på hvorvidt det i det heletatt hjelper å dempe mer, men har en misstanke om at det forsvinner endel lyd i feil rettning
http://www.youtube.com/watch?v=FTlJi...ature=youtu.be
Comment
-
navn på sangen du spiller?
Comment
Comment