Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mazda RX-8 SQL Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by trustno1 View Post
    Jo takk for det.

Kun hattehylla som gjenstår nå, men den blir nok ikke tatt før senere. Trenger en liten byggepause
    Er ennå 3 dager til treff!
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

• Originally posted by bass-freek View Post
      Ja den porten ble dødspen! Ser utrolig gjennomført ut.
      Du skal ikke trekke litt nylonstrømpe på noe av ledningene til de to RF ampene da? Siden det begynner å bli riktig så presentabelt i bilen nå?
      Takk for det

Jo, det er vel en god idee som kan vurderes. Men står ikke så høyt på prioriteringslista siden alt blir skjult bak setet.

Comment

• Originally posted by Haakon O View Post
        Er ennå 3 dager til treff!
        Haha.

Vel jeg har kun morgen kveld igjen, reiser neddover på fredag og har tenkt å være i Tønsberg hele helgen.

Har tenkt å lage hattehylla relativt clean også, så det krever nok litt mer tid enn som så.

Tiden jeg har tilgode nå går nok med til justering

Comment

• Sikkert et mer fornuftig valg ja
          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

• Dette ble riktig så bra det Synd jeg ikke kommer meg til tønsberg i helgen og får hørt på vidunderet.
            Mvh Julian Sommer
            Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

Comment

• Originally posted by Custom View Post
              Dette ble riktig så bra det Synd jeg ikke kommer meg til tønsberg i helgen og får hørt på vidunderet.
              Jo takk for det
              Blir sikkert flere muligheter, tenkte å komme meg på litt treff fremmover, såfremt de ikke er for langt unna.

Comment

• Ja se her ja. Meget bra gjennomført.
                Hadde likt å sett den i RL.
                Lo godt av klippet med bakluke hoppinga.

Comment

• Originally posted by Mrtical View Post
                  Ja se her ja. Meget bra gjennomført.
                  Hadde likt å sett den i RL.
                  Lo godt av klippet med bakluke hoppinga.
                  Blir litt hopping ja

Du får ta deg en tur på dekk1 treffet i tønsberg iseptember, regner med jeg skal dit

Comment

• Aha, dato?
                    Kurs i sept, samt oppstart av bygget mitt. Så må se ann tid
                    Hadde vært artig. Ser knall gjennomført ut. Likte kassa til subbene.

Comment

• Det var vel snakk om lørdag 14 sept, men ikke sett det bekrefet noe sted enda. Kommer vel opp noe snart forhåpentligvis

Comment

• Ahaa, da har jeg ikke nooooe anlegg engang gaul :P
                        Skal se om ikke det lar seg gjøre. Hadde vært kult. Takk

Comment

• Artig prosjekt, med imponerende utførelse! Overasket over hvor bra subkassen har blitt.

Comment

• Jo, takk for det
                            Har noen planer for å forbedre litt til bak (skikkelige deksler osv) Men jeg tror prosjektet vil få en liten pause nå fremover. Har endel annet som har blitt forsømt som må gjøres før vinteren.

Comment

• Takk til alle som stakk snuta innom på treffet på drammen/CC i helga

Mange hyggelige folk, og mye bilstereoprat. Var også en god del som fikk øynene opp for at lydtrykk nytes best når det kombineres med god lydkvalitet

Forøvrig fikk jeg tatt en ny dbmåling, ble 144,7db@28hz
                              Last edited by trustno1; 01-09-2013, 20:21.

Comment

• Jøss, bra tall mister. Dumt jeg ikke hadde muligheten til å komme.
                                Forstår det slik at folk ble imponert over lyden?!

Comment

Working...
                                X