Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mazda RX-8 SQL Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mrtical View Post
    Jøss, bra tall mister. Dumt jeg ikke hadde muligheten til å komme.
    Forstår det slik at folk ble imponert over lyden?!
    Tja, fikk da iallefall endel gode tilbakemeldinger

Tenkt å delta på nm i EMMA i år også, så får vi se hvordan det går der.

Comment

• Ingenting som er bedre enn det vel
      Kult, lykke til. Må vel få sett å hørt detta selv en gang

Comment

• Originally posted by Mrtical View Post
        Ingenting som er bedre enn det vel
        Kult, lykke til. Må vel få sett å hørt detta selv en gang
        Ser det skal være ett nytt dbdrag på støperiet i tønsberg 14. sept. Vurderer å ta turen dit

Comment

• Vært litt liten aktivitet her siste tiden, og det skyldes at det nå ser ut til at dette prosjektet går mot sin ende. Bilen blir nok solgt i løpet av vinteren.

Så dersom noen skulle være intressert er det bare å ta kontakt

Fortrinnsvis blir bilen solgt komplett med anlegget, men det er ingen modder som ikke kan reversjeres i denne om det heller skulle være akutellt.

Edit:
          Vil presisere at jeg ikke selger noen komponenter for seg selv foreløpig
          Last edited by trustno1; 04-11-2013, 01:19.

Comment

• Planer om å starte nytt prosjekt? pris tenker du deg for bilen med innhold?

Comment

• Originally posted by matsemann1 View Post
              Planer om å starte nytt prosjekt? pris tenker du deg for bilen med innhold?
              Ikke ummulig at det blir ett nytt prosjekt nei

Men det blir nok en stund til, og det blir sannsynligvis ett noe mindre prosjekt som hovedsakelig er SQ orientert.

Pris er noe usikkert foreløpig. Har ikke laget annonsen eller undersøkt markedet sikkelig enda. Men for bilen med alt utstyr så kan bud over 200.000,- bli vurdert.

For de som skulle lure så er noen enkle specs på bilen her:

- 2004 modell
              - High Power med 241 HK
              - GT modell med stort sett alt av utstyr (inkl cruisecontroll som ikke er så vanlig på disse)
              - Minimalt vinterkjørt, derfor er vinterdekkene som følger med nesten som nye
              - Justerbart senkesett
              - 2 sett felger: Advanti 18" felger + orginale 18" felger , 3 sett dekk (2 sommer, 1 vinter)

Comment

• Bilen ligger nå ute til salgs
                http://www.finn.no/finn/car/used/obj...20&editAd=true

Comment

• Som jeg egentlig hadde regnet med så er det ikke noe stort market for å selge bilen med bilstereo. Dette betyr at jeg antageligvis de nærmeste dagene kommer til å sette den tilbake i orginal stand. Litt vemodig, siden det ligger alt for mange timer bak dette prosjektet, men det får stå sin gang.

Regner med at jeg kommer til å spare på mye av de spesialtilpassede kassene og panelene, så dersom noen kjenner noen med en RX-8 som kan være intressert i en god deal, så er det bare å sende en PM

For de som skulle være intressert i komponenter, så kommer jeg nok til å spare på mye av de, og kanskje selge noe.
                  Dersom disse blir til salgs separat legger jeg ut en tråd for det, så ikke vits å spørre om dette

Comment

• Ingen interesserte altså? Prøvd å dumpe prisen litt?
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Originally posted by TakeTheTime View Post
                      Ingen interesserte altså? Prøvd å dumpe prisen litt?
                      Var lite respons for bil med anlegg, men det var vel egentlig forventet også. Nå er alt plukket ut og bil satt tilbake i orginal stand. Prisen er også justert i annonsen

Comment

Working...
                      X