Fet look led LEDer/belysning. Du har bygd gjennomført og fint. Er du fornøyd med hvordan lyden kommer frem i kupeen? Tenker spesielt litt opp mot at bagasjeromslokket som ser ut som en fjortis med ADHD som fikk ecstasy i frokostblandingen sin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mazda RX-8 SQL Prosjekt
Collapse
X
-
Originally posted by bass-freek View PostFet look led LEDer/belysning. Du har bygd gjennomført og fint. Er du fornøyd med hvordan lyden kommer frem i kupeen? Tenker spesielt litt opp mot at bagasjeromslokket som ser ut som en fjortis med ADHD som fikk ecstasy i frokostblandingen sin.
Det var før jeg koblet opp 2 ekstra batterier og tettet ventilene og lyktehullene bak i bagasjen. Høres og føles ut som det er endel mer trykk nå.
Men jeg har nok enda litt mer å gå på om jeg får dempet bagasjelokket bedre, samt jeg må også få laget endestussen med sikkelig kona port på kassa. Kommer nok til å utforme den så jeg får senket tuninga enda en hz eller to (til ca 25hz)
Comment
-
Da har jeg startet på portforlengeren/konet til kassa. Dette blir den 7. og siste modulen som kassa skal bestå av. Kassa vil da bestå av :
- 4 kasse deler
- 2 vinduer
- 1 endestuss
- 2 DD 9512
- 58 bolter som fester det hele sammen
Startet med å kappe ut en plate som blir festet til kassa med bolter jeg allerede har gjort klart tidligere:
Kappet ut litt fler plater og stivet av litt i diverse retninger
Limt på litt stretch laken
Testmontering må til
Litt glassfiber og sliping
Litt mer glassfiber, sparkel og sliping
Testmontering
Litt utfylling med glassbalonger for å få bedre passform mot setet
Etter enda mer sparkel, sliping og fyllspray
Ny testmontering
Overflaten er langt fra perfekt, men tror det får klare seg i første omgang, orker ikke slipe mer akkurat nå
Så i morgen så blir det lakkering i svart.
Fikk også viftene mine i dag. Monterte en til på andre siden. Jeg har flere, men det kan se ut til 2 er tilstrekkelig, så jeg prøver med det i første omgang.
Comment
-
Originally posted by matsemann1 View PostSer bra ut! litte bitt ryddigere enn du hadde tidl:P bra stykke arb dette;D
Jeg blir så ivrig når jeg holder på at å holde ting ryddig blir ganske glemt bort. Hadde en sikkelig ryddesjau her for noen dager siden. Tok faktisk noen før og etter bilder:
Før:
Etter
Comment
-
Originally posted by Nemoas View PostKommer nok bort og hilser på i Tønsberg. Må jo få litt inspirasjon til 8'en min
Comment
-
Originally posted by matsemann1 View PostSe der ja må da være mye triveligere å jobbe på en ryddig plass! gleder meg til å se og høre bilen igjen etter forandringene
Forøvrig har jeg modifisert første posten i tråden her og samlet endel bilder av det som er ferdig til nå
Har også laget noen koblingsdiagrammer som gir litt oversikt over hva som finnes av utstyr og hvordan dette er koblet oppLast edited by trustno1; 30-07-2013, 23:37.
Comment
Comment