Varme dem godt så kan det hende du klare å vri litt på plass
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pug 306
Collapse
X
-
Originally posted by bass-freek View PostHar det skjedd noe mer i dette prosjektet da? Nye dører, nye målinger?
Jeg kunne godt tenke meg å få sett og hørt bilen i løpet av høsten hvis det skulle passe ei helg. Har også planer om å få målt hos Eirik en gang til når jeg har gjort litt småjusteringer.
Comment
-
flotte greier!
Comment
-
Har du ordna deg verkstedplass nå? Jeg har lyst til å ta turen for å se og høre pug'en, dessuten trenger jeg noen andres vurdering av beste fremgangsmåte videre for dørene mine. Kan det passe en dag i løpet av helga førstkommende? Så skal du få lytte til de edle basstoner på alt for høyt volum i Pajeroen .
Du nevnte også noe om et mulig treff... Care to elaborate?never enough!
Comment
-
Originally posted by bass-freek View PostHar du ordna deg verkstedplass nå? Jeg har lyst til å ta turen for å se og høre pug'en, dessuten trenger jeg noen andres vurdering av beste fremgangsmåte videre for dørene mine. Kan det passe en dag i løpet av helga førstkommende? Så skal du få lytte til de edle basstoner på alt for høyt volum i Pajeroen .
Du nevnte også noe om et mulig treff... Care to elaborate?
Comment
-
http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=912325261
Virksomhet/art/bransje:
Design av bilinteriør. Produksjon av bilinteriør. Salg av bilinteriør.
Montering av bilinteriør. Montering av bilstereo.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
Comment