Har det skjedd noe mer i dette prosjektet da? Nye dører, nye målinger?
Jeg kunne godt tenke meg å få sett og hørt bilen i løpet av høsten hvis det skulle passe ei helg. Har også planer om å få målt hos Eirik en gang til når jeg har gjort litt småjusteringer.
Har det skjedd noe mer i dette prosjektet da? Nye dører, nye målinger?
Jeg kunne godt tenke meg å få sett og hørt bilen i løpet av høsten hvis det skulle passe ei helg. Har også planer om å få målt hos Eirik en gang til når jeg har gjort litt småjusteringer.
Blir fort med på ei måling jeg å! kunne også tenkt meg å hørt litt andre anlegg jeg å
Har vært lite tid til Puggen i sommer. Men det skjer mye på stereofronten og kommer et treff/åpning i løpet av september. Måling vil da bli mulig hos meg.
Har du ordna deg verkstedplass nå? Jeg har lyst til å ta turen for å se og høre pug'en, dessuten trenger jeg noen andres vurdering av beste fremgangsmåte videre for dørene mine. Kan det passe en dag i løpet av helga førstkommende? Så skal du få lytte til de edle basstoner på alt for høyt volum i Pajeroen .
Du nevnte også noe om et mulig treff... Care to elaborate?
Har du ordna deg verkstedplass nå? Jeg har lyst til å ta turen for å se og høre pug'en, dessuten trenger jeg noen andres vurdering av beste fremgangsmåte videre for dørene mine. Kan det passe en dag i løpet av helga førstkommende? Så skal du få lytte til de edle basstoner på alt for høyt volum i Pajeroen .
Du nevnte også noe om et mulig treff... Care to elaborate?
Har etablert egen bedrift og venter på at lokalene skal bli innflyttningsklare. Skal være klart til helga så da er det bare å stikke innom Johann.
Når jeg har fått det meste på plass blir det et lite treff ja. Åpning av "butikken" som jeg håper å få til før septembern er gått.
Comment