Announcement

Collapse
No announcement yet.

nybegynner anlegg i mondeo. egentlig bare et drittanlegg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Powersound View Post
    vi har en sedan på tunet... med 6ern... den funker fint vill du kjøpe bilen?
    bytte. helt strøken bilen min

Comment

Ble noen dyre meter med strøm etter den hinderløypa der
      Hvorfor gikk du ikke igjennom der ved hvor sikringsboksen går?

Men good å få kablene på plass. Du mangler bare en motorvask etter vinteren, så har du det.
      Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
      Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
      Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

Originally posted by NeDD View Post

Men good å få kablene på plass. Du mangler bare en motorvask etter vinteren, så har du det.
        Så det ER en lettere vei ja Skal selv ha inn litt kabler i Mondeoen jeg kjører nå (1996 modell). Er det god plass til 50 kvadrat?
        Mvh Tony Bardalen
        [Installasjon av bilstereo, navigasjon og handsfree]

Morel - Sinfoni - JL Audio - Resonant Engineering - US Amps - Alpine - Kinetik

Comment

Originally posted by NeDD View Post

prøve å skjule kabla litt
          gidd ikke gjøra detta anlegget så jevli nøye, skal bere ha bilen ut lerlingtia lel så. men en fin nybegynner bil er det. kan føkke den opp så mye jeg vill egentlig

Comment

Originally posted by AudioCore View Post
            Så det ER en lettere vei ja Skal selv ha inn litt kabler i Mondeoen jeg kjører nå (1996 modell). Er det god plass til 50 kvadrat?
            bør gå det. verste blir å finna høl i torpedoveggen. borra opp høl jeg

Comment

Er ikke redd for å borre, så det går bra Bare passepå å behandle hullet så det ikke ruster, og sikre kabelen slik at isolasjonen ikke blir gnagd bort
              Mvh Tony Bardalen
              [Installasjon av bilstereo, navigasjon og handsfree]

Morel - Sinfoni - JL Audio - Resonant Engineering - US Amps - Alpine - Kinetik

Comment

da har jeg begynt på kasse. skal trekke hele ditten i polyester når jeg er ferdig.
                men lokter polyester fælt el? lurer på om jeg skal gjøra det på rommet mitt, er så kaldt å fælt andre stand

Comment

Trekke i polyester? men må uansett ikke finne på å gjøre det innedørs. lukter fryktelig!!!! også må du bruker godkjent maske, støvmaske hjelper ikke.og hansker.
                  Last edited by biffen071278; 07-01-2008, 00:16.
                  Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                  Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Originally posted by biffen071278 View Post
                    Trekke i polyester? men må uansett ikke finne på å gjøre det innedørs. lukter fryktelig!!!! også må du bruker godkjent maske, støvmaske hjelper ikke.og hansker.
                    ja fleece pled og polyester er det ikke det en bruker da?
                    maske? nei jeg er brøttning og bør tåler såpass
                    men lukta er det verre med. får gjørra det ute da. men det er kaldt så det tar vel lit tid å tørke da.
                    Last edited by froZZo; 07-01-2008, 01:06.

Comment

Neh.. Lukter godt med polyester. Men av en eller annen merkelig årsak hender det jeg får vondt i hodet etter lengre arbeidsøkter som involverer polyester..

Gjør det uansett ikke innendørs/hjemme. (annet enn verksted som er beregnet på slikt. Godt avtrakk kan også være nice..)
                      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

er også litt greit å være et sted det er varmt.. hvis ikke må du vente EVIG lenge før noe herder
                        www.eirikaspaas.com

Comment

Godt poeng. Så konklusjon er og blir: Stå gjerne inne, med varme ovn, et sted som ikke er der du bor (mer type verksted/garasje) og bruk skikkelig vernemaske. Godt som gull!
                          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

jau stå inne i låven da. ikke så veldig varmt der men.

Comment

fytti helvete å stor kassa vart
                              vart litt overivrig trur je
                              hva skal jeg gjøra?
                              bilder kommer snart

men nå mangler jeg bare å bli ferdig med kassa og og no drivkraft av detta her, så blir det saker
                              kanskje
                              Last edited by froZZo; 08-01-2008, 20:22.

Comment

bilder. plis ver snille og ikke le av kassa
                                husk jeg ble overivrig

bottnplata

et høl

silicon er bra i alle former

smådiger

vart vel lit væl diger den kassa der.
                                skal jeg putte neri no ull eller åssen får jeg ned volumet.
                                kunne vel hatt 3-4 slike subber på den kassa der

Comment

Working...
                                X