Originally posted by Powersound
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
nybegynner anlegg i mondeo. egentlig bare et drittanlegg
Collapse
X
-
Ble noen dyre meter med strøm etter den hinderløypa der
Hvorfor gikk du ikke igjennom der ved hvor sikringsboksen går?
Men good å få kablene på plass. Du mangler bare en motorvask etter vinteren, så har du det.Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
Originally posted by NeDD View PostBle noen dyre meter med strøm etter den hinderløypa der
Men good å få kablene på plass. Du mangler bare en motorvask etter vinteren, så har du det.Mvh Tony Bardalen
[Installasjon av bilstereo, navigasjon og handsfree]
Morel - Sinfoni - JL Audio - Resonant Engineering - US Amps - Alpine - Kinetik
Comment
-
Originally posted by NeDD View PostBle noen dyre meter med strøm etter den hinderløypa der
Men good å få kablene på plass. Du mangler bare en motorvask etter vinteren, så har du det.
gidd ikke gjøra detta anlegget så jevli nøye, skal bere ha bilen ut lerlingtia lel så. men en fin nybegynner bil er det. kan føkke den opp så mye jeg vill egentlig
Comment
-
-
Er ikke redd for å borre, så det går bra Bare passepå å behandle hullet så det ikke ruster, og sikre kabelen slik at isolasjonen ikke blir gnagd bortMvh Tony Bardalen
[Installasjon av bilstereo, navigasjon og handsfree]
Morel - Sinfoni - JL Audio - Resonant Engineering - US Amps - Alpine - Kinetik
Comment
-
Trekke i polyester? men må uansett ikke finne på å gjøre det innedørs. lukter fryktelig!!!! også må du bruker godkjent maske, støvmaske hjelper ikke.og hansker.Last edited by biffen071278; 07-01-2008, 00:16.Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
Originally posted by biffen071278 View PostTrekke i polyester? men må uansett ikke finne på å gjøre det innedørs. lukter fryktelig!!!! også må du bruker godkjent maske, støvmaske hjelper ikke.og hansker.
maske? nei jeg er brøttning og bør tåler såpass
men lukta er det verre med. får gjørra det ute da. men det er kaldt så det tar vel lit tid å tørke da.Last edited by froZZo; 07-01-2008, 01:06.
Comment
-
Neh.. Lukter godt med polyester. Men av en eller annen merkelig årsak hender det jeg får vondt i hodet etter lengre arbeidsøkter som involverer polyester..
Gjør det uansett ikke innendørs/hjemme. (annet enn verksted som er beregnet på slikt. Godt avtrakk kan også være nice..)[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
-
-
bilder. plis ver snille og ikke le av kassa
husk jeg ble overivrig
bottnplata
et høl
silicon er bra i alle former
smådiger
vart vel lit væl diger den kassa der.
skal jeg putte neri no ull eller åssen får jeg ned volumet.
kunne vel hatt 3-4 slike subber på den kassa der
Comment
Comment