Biltema i fancy navn?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
nybegynner anlegg i mondeo. egentlig bare et drittanlegg
Collapse
X
-
Originally posted by TheCharger View PostLitt OT. Spørr kanskje dumt, men Torshov blir nevnt i flere tråder her inne og ofte negativt omtalt... Hva er det som er på Torshov? Lokal bilextra eller noe?Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
Værneutstyr
Originally posted by froZZo View Postja fleece pled og polyester er det ikke det en bruker da?
maske? nei jeg er brøttning og bør tåler såpass
men lukta er det verre med. får gjørra det ute da. men det er kaldt så det tar vel lit tid å tørke da.
Comment
-
Originally posted by Trøndern View PostVet du hva løsemiddler er? jo det blåser ut hjernen di, så hvis du syns det er tøft å sitte å sikle i en stol å ikke huske hva du heter en gang så greit nokk for meg. men jeg vil annbefale 3M engangsmaske med A2 P2 filter. grunnen til at jeg sier det er at jeg jobber daglig med løsemiddler (industrimaling) og har sett resultatet av folk som ikke har brukt værneutstyr, og hos dem er hjernen heil fucka opp.
skal vel ikke akkurat drive med polyester smrørjaing i flere dager el da
Comment
-
jaja prøver å fikse litt på detta drittanlegget i drittbilen min, men har ikke så mye penger så går ikke akkurat fort
kjøpt kasse som jeg tenkte jeg skulle bruke.
blir ikke no bra med på tanke at kassa er laget til en 12 tommer og jeg har 10 tommer men det får gå.
nesten tom bagasje
kassa kommer tel å stå der
der kjem forsterkern tel å vera.
sia detta er en kasse tel 12 toms måtte det toten mekk tel
glassfibersparkel så den blir tett
så i morra skal jeg sjå om jeg får laga toten mekk tel forsterkeren så jeg får festa den. og må prøve å få festa kassa på en måte og.
kanskje det blir lyd i mondeoen at
Comment
-
Originally posted by froZZo View Post...kjøpt kasse som jeg tenkte jeg skulle bruke.
blir ikke no bra med på tanke at kassa er laget til en 12 tommer og jeg har 10 tommer men det får gå...
Selv med totenmekk
Comment
-
en uppdate
nå får en sjå om en får laga no vettugt kommer tel å gå for tett kasse.
toten custom blir det
hadde ikke noe vettug fresblad så måtte ty tel stikksag.
har lagd 2 slike. ene kommer til å vere inni kassa den andre under bilen.
det er m12
resten av bildene trenger en vel ikke no forklaring på.
ta meg god tid så blir det vel bra
Comment
-
Herderen til Biltema suger gamperæv dessverrre. Det er ikkeno i veien med selve polyesteren, men herderen funker ikke spesielt bra. Jeg bruker herder vi fikk tak i fra ei bedrift som driver med plast, og den funker MYE bedre. Det blir liksom aldri skikkelig herda med den herdern fra tema....Roar Sørlie
Tlf 90127075
Strandgata 26; mitt andre hjem :P
Comment
-
Originally posted by r3mark View PostHerderen til Biltema suger gamperæv dessverrre. Det er ikkeno i veien med selve polyesteren, men herderen funker ikke spesielt bra. Jeg bruker herder vi fikk tak i fra ei bedrift som driver med plast, og den funker MYE bedre. Det blir liksom aldri skikkelig herda med den herdern fra tema....
men syns polyestern var litt tynn i forhold tel det andre jeg har brukt.
det andre var plastic padding.
kjøpt meg frontsett og.
CDT Audio CL-69 6" x 9" Component System
MODEL : CL-69CX 2008' Classic Series
6" x 9" 2-Way component set
Mid: Stamped 6" x 9"
Crossover: EX-480* 24 dB. Elliptic 2-Way
Built-in Image enhancement Tweeter design
image tweeter ready*
Tweeter: TW-25S 1" silk tweeter
Power Handling: 100 watt RMS 100Hz high-pass
Frequency Response: 45-20kHz
Sensitivity: 91.5 dB
Impedance: 4 Ohm
Surface & Flush mount Tweeter
Factory WarrantyLast edited by froZZo; 16-03-2008, 19:08.
Comment
-
bare å blande herdern og polyestern riktig det .. men ja herdern fra biltema tar meget lang tid selv om man tar det som står anbefalt pass på å ikke ta for mye da begyner det å frese og ryke
kult prosjekt sett igjennom hele nå stå på med bilder og gleder meg til å se åssen det blir til slutt !Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.
Comment
-
Originally posted by titus41 View Postbare å blande herdern og polyestern riktig det .. men ja herdern fra biltema tar meget lang tid selv om man tar det som står anbefalt pass på å ikke ta for mye da begyner det å frese og ryke
kult prosjekt sett igjennom hele nå stå på med bilder og gleder meg til å se åssen det blir til slutt !
frese å ryke? klemte oppi halve tuba og blanda med bittelitt polyester jeg. bere for å få blanda det ordentlig. men gikkk nå bra det.
er det flytende herder en egentlig skal bruke? bege gangene jeg har brukt polyester har jeg brukt tube herder.
Comment
-
Originally posted by klovnster View Postherder til sparkel faktisk.. ^^
du skal bruke herder som er til polyester.. flytende..
ca 2% blandingsforhold som regel
men når jeg kjøpte plastiv padding padding polyestern, så var det med tube fast herder.
men har mekonomen herder som funker bra eller?
Comment
Comment