Announcement

Collapse
No announcement yet.

VW Passat med STOR stereo..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dæven, er ikke kassen som er feil tunet elle noe da? Siden den røk så kjapt i den nye kassa? :/
    Sandvik er flink og recone! DD har så små marginer også at det må være perfekt.
    It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
    Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

• Originally posted by Larsi View Post
      Dæven, er ikke kassen som er feil tunet elle noe da? Siden den røk så kjapt i den nye kassa? :/
      Sandvik er flink og recone! DD har så små marginer også at det må være perfekt.

njaa..porten jeg bruker er ikke helt 100% ferdig..

Jeg tror det er litt for høy gain og subsonic er justert for lavt..

Skal prøve med 6" port neste gang, så får jeg vel mer kontroll

Den nye recone er på 1x1 ohm.. så blir 0.5ohm last på monoblokken..

Comment

• Skal gå fint med 0.5ohm så lenge en har strøm nok. Og det har du uten tvil mtp batterier. Bare passe på volten etter noen min spilling nå som du har org dynamo
        Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

• Hvordan går det her?

Comment

• Originally posted by Larsi View Post
            Hvordan går det her?
            tjoo, det blir vel etterhvert nå

har reparert mye i motoren osv siste månedene siden reg-reima hoppet av :\
            så har kostet en god del og fikse..

Subben hentet jeg fra reconing på onsdag
            Håper og få til ei økt i påska nå.

Har værtfall bestillt hotell til Db drag i Gjøvik 4 mai, så man må vel være ferdig til da

Comment

• Sounds good!

Sent from my GT-I9505 using my asshole

Comment

• Subben er nå reconet og syntes den ble mye penere:

Digital Designs Z 9515 VS Digital Designs 515:

Har MASSE og gjøre fremover.. Blir en full shine innvendig og polering og voksing utvendig etterhvert, mangler fortsatt noen produkter til og få gjort alt:

Comment

• Godt å se at du har fått tilbake subben gleder meg til å se (og høre) hvordan dette blir!
                  Mvh Joakim Hestad
                  93267897
                  Audi A6 1.8T Quattro 2001mod Stasj dynabel, Ground Zero.
                  Golf II 1,6TD

Comment

• Originally posted by Krollesen View Post
                    Godt å se at du har fått tilbake subben gleder meg til å se (og høre) hvordan dette blir!
                    Ja jeg ble kjempegira etter jeg hentet den, gleder meg kjempemye til og høre den igjen

Gleder meg til og høre ditt også ser ut til det bli bra

Comment

• Har Foliert dashen idag, er 90% ferdig.. Mangler dekselet til voltmeterene og noe småting

Og laget koblings-skjema for hele systemet i bilen :

Comment

• Må si dette er et meget krem oppsett stå på videre

mvh kim

Comment

• Da har man ENDELIG fått startet på avslutningen på anlegget
                          Ikke så mange bilder, men skal få tatt bilder når alt er ferdig.
                          Er heldig og får hjelp av gode venner som stiller opp med hjelp,garasje og arbeidslyst. Hadde ikke blitt ferdig uten dem

Måtte gjøre om hele dashbord-rammen rundt spiller,voltmeter osv da jeg ikke ble fornøyd.. så det blir gjort ferdig etterhvert.
                          har for det meste ryddet opp i kabler og fått ferdig pyntedekselene..

Håper imorgen at det blir lyd.. KOMMER FLERE BILDER...!!!!!!!!!!!

Comment

• Stilgt da med dei platene rundt om baki )
                            2 loud

Comment

• NB: BEKLAGER DÅRLIG BILDEKVALITET..!!

Comment

• Strøkent!

Off-topic: Hvor langt unna er du max tillatte totalvekt på den kjerra da? Vurderer selv å bygge noe litt større i min MK2 Mondeo, men har ikke mer enn 540kg å gå på før bilen blir for tung :P
                                Ford Mondeo Mk2 '97, 1.8 16v 115Hk: SPL Dynamics SPL-460D2 + dynaBel BF7501

Comment

Working...
                                X