Dæven, er ikke kassen som er feil tunet elle noe da? Siden den røk så kjapt i den nye kassa? :/
Sandvik er flink og recone! DD har så små marginer også at det må være perfekt.
It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Dæven, er ikke kassen som er feil tunet elle noe da? Siden den røk så kjapt i den nye kassa? :/
Sandvik er flink og recone! DD har så små marginer også at det må være perfekt.
njaa..porten jeg bruker er ikke helt 100% ferdig..
Jeg tror det er litt for høy gain og subsonic er justert for lavt..
Skal prøve med 6" port neste gang, så får jeg vel mer kontroll
Den nye recone er på 1x1 ohm.. så blir 0.5ohm last på monoblokken..
Skal gå fint med 0.5ohm så lenge en har strøm nok. Og det har du uten tvil mtp batterier. Bare passe på volten etter noen min spilling nå som du har org dynamo
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Subben er nå reconet og syntes den ble mye penere:
Digital Designs Z 9515 VS Digital Designs 515:
Har MASSE og gjøre fremover.. Blir en full shine innvendig og polering og voksing utvendig etterhvert, mangler fortsatt noen produkter til og få gjort alt:
Da har man ENDELIG fått startet på avslutningen på anlegget
Ikke så mange bilder, men skal få tatt bilder når alt er ferdig.
Er heldig og får hjelp av gode venner som stiller opp med hjelp,garasje og arbeidslyst. Hadde ikke blitt ferdig uten dem
Måtte gjøre om hele dashbord-rammen rundt spiller,voltmeter osv da jeg ikke ble fornøyd.. så det blir gjort ferdig etterhvert.
har for det meste ryddet opp i kabler og fått ferdig pyntedekselene..
Håper imorgen at det blir lyd.. KOMMER FLERE BILDER...!!!!!!!!!!!
Off-topic: Hvor langt unna er du max tillatte totalvekt på den kjerra da? Vurderer selv å bygge noe litt større i min MK2 Mondeo, men har ikke mer enn 540kg å gå på før bilen blir for tung :P
Comment