Nice dette. Kassa ser brutalt stor ut baki bilen. Jeg venter på tall...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VW Passat med STOR stereo..
Collapse
X
-
Er vel så og si ferdig nå, mangler kanskje noe filt\pyntedeksel rundt kassen..Ikke så fint der nå.
vært veldig lite søvn i uka som var, men ble ferdig et par timer før årets første Espl konkurranse..
-
-
Og Ble 1 Plass i Espl på Levanger på Lørdagen som var
Last edited by lyd; 29-04-2013, 21:00.
Comment
-
Ble skikkelig fint oppsett det her Morten !! Og det spilte etter samme standard du glemte tallene daSubaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
| Gladen 75c6 - DD m4a |
| 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |
Comment
-
Originally posted by Rexonix View PostBle skikkelig fint oppsett det her Morten !! Og det spilte etter samme standard du glemte tallene da
Morro og bli kjent med flere folk med interessen for bilstereo..
og det og høre på andre sine annlegg er jo det som er det beste
Ikke helt fornøyd med Scoren..
- 143,3 Db med dørene LUKKET..
- 143,2 Db med dørene ÅPNE..
Dette var ikke med Termlab..
Jeg har testet med min egen Termlab idag, og klarer bare 145 og noe Db
Noen som vet hvorfor ? Før jeg bygde om spilte jeg 146.6 Db med 2 stk 6" porter og tuning under 30 hz..
Hvordan skal det gå ann og få lavere resultat på Termlab når annlegget spiller nå alvorlig mer brutalt nå enn før jeg bygde om.. ?
Comment
-
Hei..!
Ja var Espl igjen nå på Lørdag.. Klarte 141.4 db lukket, og 141.7 db Åpen.. Ikke akkurat noe imponerende resultat, nesten 2 db dårliger enn forrige gang.. Kan vel skyldes at det var en annen sang denne gangen
Men var værtfall en flink kar som kan det og filme og redigere tilstede..!
SE HER: http://www.youtube.com/watch?v=g85g3wCRHx8Last edited by lyd; 22-05-2013, 18:07.
Comment
-
Helt supert. Det ER så bra at noen gidder å legge ut videoer innimellom. Bakluka di flexer jo perverst! Hvor mye demping har du i taket? Så ut som ganske mye bevegelse der.
Hva er tuninga di? Har drøssevis med låter hvor bass-sporet er spesifisert i frekvens.... Det har du sikkert allerede. Mener å huske at bilen din ligger lavt i 30-tallet, decaf FTW!never enough!
Comment
-
Originally posted by bass-freek View PostHelt supert. Det ER så bra at noen gidder å legge ut videoer innimellom. Bakluka di flexer jo perverst! Hvor mye demping har du i taket? Så ut som ganske mye bevegelse der.
Hva er tuninga di? Har drøssevis med låter hvor bass-sporet er spesifisert i frekvens.... Det har du sikkert allerede. Mener å huske at bilen din ligger lavt i 30-tallet, decaf FTW!
Ja, jeg var heldig og møtte på han fyren med kameraet Han og vennene hadde kjørt over 30 mil for og komme på treffet.. Veldig morsomt at det filmes andre biler også.. ikke bare de største og beste..
Bakluka flexer sykt..! tror jeg taper noe db der ja
Taket er ikke lyd-dempet noen ting, og det flexer alt for mye der også..
Tuningen var på laaavt 30 før jeg bygde om.. når er den vel økt til rundt 40 og noe tror jeg..
ja decaf musikken er tøff, fungerer bra mye av det
Har lyst å rive ut hele annlegget faktisk nå.. lyd-dempe taket og bygge om kassen slik at bassportene er mot taket..
Comment
-
Originally posted by lyd View PostHei..!
Ja var Espl igjen nå på Lørdag.. Klarte 141.4 db lukket, og 141.7 db Åpen.. Ikke akkurat noe imponerende resultat, nesten 2 db dårliger enn forrige gang..
Kanskje du bare har vert uheldig med noe, hørte en 18" i en Golf for en liten stund siden og min sub spiller merkbart høyere. Det burde ikke være slik
Nå er jo øret no annet enn TL meteret, og om det spiller verst på musikk så er det det gøyeste
Originally posted by bass-freek View PostHelt supert. Det ER så bra at noen gidder å legge ut videoer innimellom. Bakluka di flexer jo perverst! Hvor mye demping har du i taket? Så ut som ganske mye bevegelse der.
Hva er tuninga di? Har drøssevis med låter hvor bass-sporet er spesifisert i frekvens.... Det har du sikkert allerede. Mener å huske at bilen din ligger lavt i 30-tallet, decaf FTW!
Comment
-
Originally posted by zxsonnyxz View PostDet var da voldsomt, du skulle jo være nermere 150 enn 140
Kanskje du bare har vert uheldig med noe, hørte en 18" i en Golf for en liten stund siden og min sub spiller merkbart høyere. Det burde ikke være slik
Nå er jo øret no annet enn TL meteret, og om det spiller verst på musikk så er det det gøyeste
FTMFCSW
tuning og peak og alt er jo endret etter ombyggingen
Men kassen kom litt nermere bakluka enn før jeg bygde om nå.. kanskje det er for lite mellomrom fra bassportene til bakluka ?
Comment
Comment