Announcement

Collapse
No announcement yet.

VW Passat med STOR stereo..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gratulerer igjen Morten , og takk for dobblingen av antall fi-subber her i gården ) gledes te nei-dym madness i passaten !!!
    Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
    | Gladen 75c6 - DD m4a |
    | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

Comment

• Takker mye for det, gleder meg masse til og få testet dette.

Jeg drar til oslo i helga og henter subben, og en ny stor forsterker til den
      Leverer også 2 stk 18" lib subbene på veien til matsemann1 her på forumet.

Comment

• Da har jeg vært i Oslo,Lørenskog og Kragerø i helga og levert og hentet bilstereo
        Har kjørt litt over 150 mil totalt fra fredag til søndag morgen.. og må si at det var langt
        Morro og møte på folk på forumet som man har sett på forumet her i måneder og år(Matsemann1,Kznova og Rfboy)..

Digital Designs Z9515, 2011 modell(gamle modellen).
        Det står på nå 2x2 ohm.. Men fikk med 1x1 recone jeg kan bruke senere..

Og så har jeg hentet en Dc Audio 5k..

5000w@1Ohm og 4X50mm2 inngang

Comment

• Guuu for ein sexy sub
          2 loud

Comment

• Sitter å vurderer en pause fra bilstereo.. så legger ut noe for salg..

Digital Designs Z 9515 - 6500,-

Dc Audio 5.0K Monoblokk - 7000,-kr

TA KONTAKT PÅ PM..!
            Last edited by lyd; 28-07-2013, 19:30.

Comment

• Come on man... Det sexy utstyret også vil du ta pause? Hmmmm.
              never enough!

Comment

• Tull å vas gi gass lyd
                2 loud

Comment

• cant quit now

mvh kim

Comment

• Jobber med å få han med på å bygge opp oppsettet han nå har stående !! Ser for meg flere er spent på hva Morten kan klare å tyne ut av et beist av en 15" ? : D
                    Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
                    | Gladen 75c6 - DD m4a |
                    | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

Comment

• Slapp av karer jeg uttrykte meg vel ikke bra nok..
                      Har bare mistet gnisten litt, og trenger en liten pause...Skal på ferie snart, så får jo koblet av med alt som har med jobb og andre ting..
                      Tenkte bare nedgradere litt kanskje, fks 15" i lukka kasse i hjulbrønn osv.Beholder jo fronsett og mosconi forsterkerne..
                      MEN klarte og ødelegge orginal dynamoen(festene knakk) da jeg skulle ta ut mechmann dynamoen..så måtte bare beholde denne.. så jeg har jo forstatt strøm

Time will show
                      Last edited by lyd; 30-07-2013, 21:07.

Comment

• Just saying; Dersom du ender opp med og selge mechman dynamoen, så er jeg VELDIG intressert.
                        It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
                        Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

• Gjør det du må eller det du vil. En pause blir sikkert fint, jeg har hatt massevis av pauser selv - alt må jo balanseres. Gleder meg til fortsettelsen...
                          never enough!

Comment

• Originally posted by bass-freek View Post
                            Gjør det du må eller det du vil. En pause blir sikkert fint, jeg har hatt massevis av pauser selv - alt må jo balanseres. Gleder meg til fortsettelsen...
                            Samme her. Jeg tar stort sett en lengre pause hver vinter, men det går jo an å bruke og nyte det man har laget, uten at man må prosjektere hele tiden

Comment

• Hei..!

Da utstyret har vært ute til salgs en stund uten noen respons i det hele tatt. Har da bestemt det blir det et lite prøveprosjekt jeg og en venn skal prøve oss på..
                              Bilradiospesialisten her i Trondheim har treff neste helg, og en for-morro-skyld Desibel konkurranse, hvor alle kan delta osv..

Baksetene er allerede tatt ut, så vi får greit med plass

Bil: Peugeot 106 (Utrolig liten bil )

Strøm: Orginalt batteri fremme, 3 stk stinger batteri og 1 stk oddyssey ved monoblokk bak..

Monoblokk: Dc Audio 5.0k (5000W@1ohm)

Subwoofer: Digital Designs Z 9515

Kasse: 100 - 120 Liter og 2 stk 6" porter (noen som har lyst og regne ut tuning?)

Kabler og slik er allerede trekt opp, og har en kasse fra før som vi skal modifisere litt, så vi er allerede på god vei..Blir å starte for fult i neste uke med byggingen..

Bilder Kommer
                              Last edited by lyd; 05-09-2013, 19:49.

Comment

• I love it!
                                Burde bli svært så morsomt dette her. Skjønner at det tar tid å selge utstyret foressten, det er jo ypperlig kvalitet og ikke alle tar seg råd til det beste.
                                Anyway, aner du noe om hva slags bygg dere skal konkurrere mot?
                                never enough!

Comment

Working...
                                X