Announcement

Collapse
No announcement yet.

VW Passat med STOR stereo..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• TAKET:

Påbegynt diskanthus.. Det følger med diskanthus i frontsettet.. Disse er støpt fast i de orginale festet til diskant i dørene.. her skal vi pusse ned og trekke opp.

Og startet på basskassen.. Kassen er LANGT fra ferdig:

Last edited by lyd; 10-11-2013, 22:19.

Comment

• Er det en DDZ15 jeg ser!? *sjalu*
      Drømmen hos meg er 4x DDZ18, men tror at hvis jeg får noe slikt i bilen må jeg ha solgt sjela mi til satan selv
      Last edited by lordmango; 11-11-2013, 00:11.
      Ford Mondeo Mk2 '97, 1.8 16v 115Hk: SPL Dynamics SPL-460D2 + dynaBel BF7501

Comment

• Er dd Z9515 2011 modellen. Har også recone liggende til 1x1 ohm.

4 stk hadde vært drygt ja, hehe

Comment

• Det er spilt 183dB med 1stk z18, så hvorfor ha fire? ;-) Alt ligger i bygginga. Stå på videre Lyd :-)
          Mvh Julian Sommer
          Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

Comment

• Da holder man på litt igjen.. Motivasjon og arbeidslyst er værtfall ikke noe problem hos oss..

Blir desverre ganske dårlige bilder med iphone inne der vi holder på...

TIPS: MAN SER BILDENE BEDRE OM MAN FORSTØRRER DE..

Batteriene ble skummet fast med MASSE skum, og de sitter bom fast:

Og fått gjort ferdig nesten all kablingen..Også veldig viktig og og ha sikring max 40 cm fra batteriene, så alle kabler ble målt nøye og kappet i riktig lengde slik at det blir sikkert, og etter boka til Emma

[IMG][/IMG]

Jordingen til monoblokken fikk vi tatt ut bakveien..Monoblokken skal monteres på basskassen på baksiden:

Trekt opp Gulvet i filt:

Og tilslutt kommer kablene ut fra hjulbrønnen ca midt på:

Ikke gjort så mye med basskassen idag, blir å prioritere den imorgen. Vi fikk værtfall skrudd inn alle skruene. Vi hadde på ett lag polyester på innsiden, og la på glassfibermatter på ALLE hjørner.. når det var tørt så malte vi hele kassen på innsiden og litt på utsiden med epoxy 2 komponent maling:

Last edited by lyd; 24-11-2013, 01:48.

Comment

• Looking good. Gulvet ble fint som juling.du skal ikke slipe overflaten på innsiden av kassa da? Gleder meg til å se når ting er koblet opp!
              never enough!

Comment

• ser bra ut dette tenker du gleder deg te å høre baaass
                2 loud

Comment

• Gledes masse til å få litt lyd i bassen frontsettet spiller greit også nå.

Vil det utgjøre veldig mye og pusse på innsiden av kassen?

Comment

• tror ikje det har så jevligt mye å si i denne bilen om du pusser innvendigt, hadde du gåttt for ein hysterisk spl montering å slik å kunn kjørt drag så muligt du hadde dradd på noen høyere tall men har du tid å giddå så koffer ikje hehe
                    2 loud

Comment

• En liiiiten update..

Har pusset kassen på innsiden med pussepapir 40, og er helt greit glatt på innsiden av kassen nå..
                      og vi har startet på bassporten, her spares det værtfall ikke på polyester
                      Vi har en industri dieselvarmer på 50kw, så det blir kokende varmt inne i verkstedet vi jobber..ting tørker kjapt, og vi slipper og fryse når det er kaldt ute

Last edited by lyd; 21-12-2013, 16:53.

Comment

• Den porten ser ut til og bli J*vlig bra!
                        It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
                        Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

• Originally posted by Larsi View Post
                          Den porten ser ut til og bli J*vlig bra!
                          Takk

Er fortsatt en del jobb og få det bra.. må jo lage samme avrunding på andre siden av porten også

Comment

• Originally posted by lyd View Post
                            Takk

Er fortsatt en del jobb og få det bra.. må jo lage samme avrunding på andre siden av porten også
                            Må ikke se så mørkt på ting no Morten, ei eller to harde økter til nå så blir det )
                            Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
                            | Gladen 75c6 - DD m4a |
                            | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

Comment

• I know. Den ble flott! Får lyst til å sette igang med ny avrunding på min egen port når jeg ser denne.
                              never enough!

Comment

• Originally posted by bass-freek View Post
                                I know. Den ble flott! Får lyst til å sette igang med ny avrunding på min egen port når jeg ser denne.
                                Det syntes jeg du skal gjøre vet ikke hvor mye det utgjør og avrunde eller ikke..?
                                Lufta vil vel få mindre motstand og flyte enklere ut av porten slik som jeg har forstått det..
                                Last edited by lyd; 22-12-2013, 00:47.

Comment

Working...
                                X