Announcement
Collapse
No announcement yet.
VW Passat med STOR stereo..
Collapse
X
-
Kommer med en liiiiten Update
Har som mål å bli ferdig så fort som mulig med stereoen.. Har lyst å prøve meg på Db Drag som er i Tønsberg 29 Mars.. Har blitt en del forandringen i planene etterhvert..
Har kjøpt 2 stk batteri til, så håper det blir grei strøm nå uten for mye spenningsfall.
Blir totalt 6 stk batteri i hele bilen nå:
- Stinger spv 70
- Stinger 1500D 2stk
- Odyssey 1750
- Odyssey 2150 2stk
2 stk Odyssey 2150 som jeg nettop kjøpe, det blir akkurat plass til de i bagasjerommet:
Og ikke lenge til porten er ferdig. er VELDIG mye jobb. Må sparkles og pusses en god del mer før det blir pent resultat. Porten ble lengre enn vi trodde + den er utbyttbar, så den blir stikkende litt opp fra kassen.. men ser ikke på det som noe problem
Skal lage enda en baffel til subben, så det ser litt penere ut..
Har også laget avstiving i kassen, noe som er veldig viktig:
Og skal jo på mange biltreff i sommer, og da må man ha plass og sove..
så har kjøpt en gammel bobil... Fiat 280 med 75 hk 5 soveplasser, toalett, gassoppvarming, kjøkken,vanntank osv
Last edited by lyd; 16-02-2014, 14:23.
Comment
-
Originally posted by bass-freek View PostNydelig avstivning du har fått til. Tror jeg henter litt inspirasjon fra den til fremtiden. Og porten din er syk. Punktum.
Avstivingen får man kjøpt på biltema.. ikke så dyrt heller..
Inspirasjon er viktig.. Må faktisk inrømme at jeg fikk veldig lyst å bygge vegg den gangen du startet bygget i bilen din..
så vi får se i fremtiden
Comment
-
Originally posted by Rockfordpower View PostDette ser veldig bra ut! Blir moro å følge dette prosjektet! Selv skal jeg på DB drag i Tønsberg 29 mars, så da sees vi sikkert der
Kommer oppdatering iløpet av helgen..
Får testet kassen,porten og subben imorgen eller Søndag
Vi snakkes sikkert der. Morro og bli kjent med nye folk
Comment
-
Da har man stått på og jobbet som bare rakkern Fredag og Lørdag..
Og rett ved midnatt igår fikk vi ENDELIG lyd i subben
Pyntering rundt subben:
Porten sparklet,pusset,og lakkert.. Er fortsatt MASSE jobb igjen for å få den pen og 100% effektiv..
Monoblokken ble montert på kassen. Og laget en løsning slik at det ble mindre vibrasjoner:
Blir hurtigmat når man holder på:
Plassen vi holder på:
Kassen inn i bilen:
Dette spillte veldig morro kan man si.. Værtfall på Rap\hiphop på lave frekvenser
Er fortsatt masse jobb før hele anlegget er ferdig. Mangler pyntedeksler\deksler de fleste plasser rundt kassen, justering,rengjøring osv
Målte kjapt med Termlab og klarte 144 DB og noe på 36hz, men da var spilleren omtrent på max volum, så vi har mer å hente ved å justere gain litt på monoblokken
Porten er tunet til 32 HZ, så forventet ikke alt for mye..Last edited by lyd; 19-01-2014, 14:55.
Comment
-
Comment